داوران بخش فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن 2018 معرفی شدند

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت کن، ترکیبی از 3 هنرمند زن و 2 مرد با زمینه ها و تجربیات مختلف؛ در گروه داوری بخش فیلم کوتاه و سینه فونداسیون جشنواره فیلم کن گردآمدند.

داوران بخش فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن 2018 معرفی شدند

این گروه که به ریاست برتراند بونلو فعالیت خواهد نمود اسامی برنده جایزه نخل طلای فیلم کوتاه را از میان 8 فیلم حاضر در بخش رقابتی معرفی می نمایند. برنده این جایزه در مراسم اختتامیه هفتاد و یکمین دوره جشنواره کن در روز یکشنبه 19 ماه مه در گراند تئاتر لومیر معرفی می گردد.

این 5 عضو همچنین برندگان سه جایزه بخش سینه فونداسیون را از میان 17 فیلم دانشجویی حاضر در این بخش انتخاب می نماید. برندگان بخش سینه فونداسیون پنج شنبه 17 ماه مه در مراسم اهدای جوایز در سینما بونوئل معرفی خواهند شد و فیلم هایشان به نمایش درمی آید.

اعضای گروه داوری عبارتند از:

برتران بونلو کارگردان، نویسنده و آهنگساز فرانسوی ریاست این بخش را برعهده دارد. در سال 2014 فیلم سن لوران ساخته وی در مسابقه جشنواره فیلم کن 2014 برای کسب نخل طلا حضور داشت و به نمایش درآمد. هم چنین این فیلم به عنوان نماینده فرانسه برای جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان معرفی گردید.

والسکا گریسباخ کارگردان، نویسنده و تهیه نماینده آلمانی از اعضای گروه داوری است. وی در رشته فلسفه و ادبیات آلمانی در برلین، مونیخ و وین تحصیل نموده و از شاگردان میشاییل هانکه بود و با نخستین فیلمش جوایز متعددی از جمله جایزه فیپرشی را از جشنواره فیلم تورنتو و جایزه عظیم داوری را از جشنواره فیلم تورین دریافت کرد. با دومین فیلمش وی به جشنواره فیلم برلین راه یافت و چند جایزه برد. وی از اعضای داوری جشنواره فیلم ورشو بوده است و با سومین فیلمش به جشنواره هفتادم کن راه یافت.

خلیل جریج فیلمساز و هنرمند لبنانی و از اعضای سینمای هنری مترپولیس و از توسعه دهندگان سینماتک جدید در بیروت است.

آلانته کاویته کارگردان و فیلمنامه نویس فرانسوی-لیتوانیایی است. وی که از 1992 در فرانسه کار نموده از دانشکده هنر آوینیتون فارغ التحصیل شده و اولین فیلم بلندش را سال 2006 کارگردانی نموده است. دومین فیلم وی با عنوان تابستان سال 2015 اکران شد و در بیش از 100 جشنواره بین المللی حضور یافت و چندین جایزه برد.

اریانه لابد بازیگر فرانسوی دیگر عضو گروه داوری است. وی در آتن از پدر و مادری فرانسوی متولد شده و در یونان و آلمان عظیم شده است. او در رشته نمایش دانشگاه پرووینس تحصیل نموده و به عنوان بازیگر، دستیار کارگردان و طراح فعالیت می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1012

به "داوران بخش فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن 2018 معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران بخش فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن 2018 معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید