دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهاد های مردمی با قوه قضاییه یک اقدام فوق العاده بود

به گزارش مجله ابوذریون، عضو هیئت مدیره سازمان مردم نهاد محیط زیست با بیان اینکه دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهاد های مردمی با قوه قضاییه یک اقدام فوق العاده بود، گفت: من نسبت به این دستورالعمل خیلی خوش بین هستم.

دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهاد های مردمی با قوه قضاییه یک اقدام فوق العاده بود

علی کشمیری، عضو هیئت مدیره سازمان مردم نهاد محیط زیست در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، در مورد دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهاد های مردمی با قوه قضاییه بیان نمود: این دستورالعمل یک اقدام فوق العاده بود و مردم متوجه خواهند شد که آقای رئیسی چه خدمتی به آن ها نموده است.

عضو هیئت مدیره سازمان مردم نهاد محیط زیست اظهار کرد: ما سال ها برای چنین روزی کوشش می کردیم و آقای رئیسی این هدیه را با ابلاغ این دستورالعمل به ما داد. این دستورالعمل خیلی از مسائل جامعه را حل می نماید و اعتمادسازی را بیشتر می نماید. در حال حاضر سیستم نظام مند و نهادینه شده و باید در اجرا خود را نشان دهد.

وی اضافه نمود: من فکر نمی کردم تا 10 سال دیگر به چنین جلسه ای برسیم، اما جلسه با رئیس قوه قضاییه واقعا برای من غافلگیرنماینده بود چرا که حضور خود آقای رئیسی به نوعی ابلاغ درون قوه ای بود و در فواصل تعریف شده ای قرار است این جلسات در تهران تمدید گردد و در مراکز استان ها با توجه به دستورالعمل ملزم شدند که هر سه ماه یکبار این جلسه را در استان خود برگزار نمایند.

کشمیری بیان نمود: من نسبت به این دستورالعمل خیلی خوش بین هستم، مردم در حال حاضر در خیلی از حوزه ها اعتماد خود را به بعضی از دستگاه های دولتی از دست داده اند، اما با ابلاغ دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهاد های مردمی با قوه قضاییه اعتمادسازی در حال شکل دریافت است.

عضو هیئت مدیره سازمان مردم نهاد محیط زیست در ادامه گفت: اگر جرمی در حوزه محیط زیست رخ دهد و تخریب و یا تصرفی صورت بپذیرد، قبل از اینکه ضابطان متوجه شوند، مردم و سازمان های مردم نهاد متوجه می شوند، لذا از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و مردم در حوزه محیط زیست می توان استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 941

به "دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهاد های مردمی با قوه قضاییه یک اقدام فوق العاده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهاد های مردمی با قوه قضاییه یک اقدام فوق العاده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید