زندگی عجیب تولستوی در کتاب شب رادیو تهران

به گزارش مجله ابوذریون، تهران (پانا) - داستان پُر فراز و نشیبِ زندگی عجیب تولستوی در کتاب شب رادیو تهران با صدای بهروز رضوی از امشب روی آنتن می رود.

زندگی عجیب تولستوی در کتاب شب رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامهکتاب شب، بازخوانی رمان ها و کتاب های مشهور ایران و جهان را با صدای بهروز رضوی به عهده دارد و زندگینامه داستانی مفاخر و مشاهیر را نیز به مناسبت، بازخوانی می نماید. این هفته از امشب شنبه 25 بهمن ماه، داستان پُر فراز و نشیبِ زندگی عجیبتولستوی در کتاب شب رادیو تهران از ساعت 23 و 30 دقیقه روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

تولستوی نویسنده نامدار روس، زندگی پُر فراز و نشیب و عجیبی داشت. او خالق رمانجنگ و صلح، یکی از بزرگترین رمانهای ادبیات جهان بود(با سه هزار صفحه) که برای خلق آن چندین سال سختی و رنج کشید.

مشهور است که همسرش، دست نویس این رمان را هفت بار پاکنویس کرد و این در حالی بود که 13 بچه هم برای نویسنده به جهان آورده بود. با این حال روابط این زن و شوهر آنقدر عجیب و باور نکردنی بود که تا به حال درباره آن چندین کتاب مستقل نوشته اند.

ماجراهای شنیدنی این زندگی را مخاطبین رادیو تهران می توانند به مدت شش شب، از شنبه 25 تا پنجشنبه 30 بهمن از برنامه کتاب شب با روایت استاد بهروز رضوی بشنوند.

سردبیر و نویسنده این برنامه، محمدباقر رضایی، تهیه نماینده رضا قربانی و صدابردار آن محسن فراهانی است.

کتاب شب را گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران فراوری می نماید. مخاطبان در سرتاسر جهان می توانند به وسیله وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران به وسیله موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز و ای.ام ردیف 1332 کیلوهرتز مخاطب ما باشید.

همچنین مخاطبین از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را به وسیله گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1640

به "زندگی عجیب تولستوی در کتاب شب رادیو تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی عجیب تولستوی در کتاب شب رادیو تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید