سوخت فصل زمستان در استان قزوین تامین شده است

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، علی فرخزاد روز شنبه در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار گردید گفت:در حال حاضر بیش از 95 درصد روستاهای بالای 20 خانوار در استان از گاز طبیعی برخوردارند و سه روستای باقیمانده در سال آینده از این خدمات برخوردار خواهند شد. وی افزود: با مدیریت توزیع و مصرف سوخت تاکنون با کاهش مصرف 34 میلیون لیتر سوخت حدود 240 میلیارد تومان صرفه جویی شده است.

سوخت فصل زمستان در استان قزوین تامین شده است

فرخزاد توضیح داد: قبل از انقلاب حدود یک شهر دارای گاز بود و امروز بالای 95 درصد از این تسهیلات برخوردار است و این خدمات موجب سالم سازی محیط زیست و تحقق اقتصاد مقاومتی شده است.

سوخت زمستانی تامین شده است

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: خوشبختانه با برنامه ریزی مدیران شرکت پخش فرآورده های نفتی استان برای تامین سوخت در فصل زمستان هیچ مسئله ای نداریم.

فرخزاد گفت: استفاده از کارت سوخت بزودی به جریان می افتد وتحول جدی در این زمینه خواهیم داشت که باید ما نیز ضمن اعتماد به بخشداری ها و فرمانداریها در توزیع سوخت از دیدگاههای مختلف برای مدیریت و برنامه ریزی اصولی استفاده کنیم.

وی گفت: علیرغم گازرسانی به روستاها متاسفانه هنوز برخی از روستاییان در داخل منزل خود گازکشی ننموده اند که با یاری بخش خصوصی باید این کار تکمیل گردد تا بتوانیم مصرف سوخت را کنترل کنیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: گازرسانی به مرغداری ها، دامداریها و واحدهای صنعتی باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد و خدمات رسانی کامل گردد تا مصرف سوخت فسیلی کاهش یابد.

وی اضافه نمود: برخی واحدهای فراوریی که به صورت موردی و مقطعی نیازمند سوخت هستند باید با تایید سازمان صنعت و فرمانداری ها نسبت به تامین آن اقدام کنیم تا فراوری دچار وقفه نگردد.

فرخزاد توضیح داد: از مدیران شرکت گاز انتظار داریم برای گازرسانی به بخشداری ها و ادارات فاقد گاز اقدام نموده و درخواستها را در اولویت قرار دهند.

وی در خصوص تقویت هماهنگی دستگاههای اجرایی، نظارت بر ایمنی جایگاههای سوخت، دادن مهلت برای برطرف ایرادات جایگاهها، همکاری در ورود بازرسان شرکت نفت به مرغداری ها با رعایت ضوابط بهداشتی هم نکاتی را یادآورشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 124

به "سوخت فصل زمستان در استان قزوین تامین شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوخت فصل زمستان در استان قزوین تامین شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید