سیل 342 مدرسه سیستان وبلوچستان را غیرقابل استفاده کرد

به گزارش مجله ابوذریون، معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 342 مدرسه در سیل سیستان غیرقابل استفاده و نیازمند تعمیرات اساسی هستند، از ارسال20 کامیون تجهیزات آموزشی به این مناطق اطلاع داد.

سیل 342 مدرسه سیستان وبلوچستان را غیرقابل استفاده کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا با مدرک دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهراله رخشانی مهر به منظور بازدید از فضا های آموزشی سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، به همراه تیمی متشکل از خیران مدرسه ساز، مدیران و کارشناسان فنی که در قالب گروه های جهادی برای برآورد خسارات وارده به فضا های آموزشی و آنالیز فنی و تخصصی میزان و نوع آسیب ها تشکیل شده است، به سیستان و بلوچستان سفر کرد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی و خیرین و نیکوکاران و آحاد مردم برای کاهش آلام مردم آسیب دیده اظهار کرد: با هدف برطرف کردن کمبود های تجهیزاتی و مسائل مدارس آسیب دیده در سیل اخیر، در کوتاه ترین زمان تجهیزات مورد احتیاج این مدارس به ارزش 3 میلیارد تومان در قالب 20 کامیون تهیه شده و در بین شهرستان ها و مناطق آسیب دیده توزیع شد.

رخشانی مهر اضافه نمود: این تجهیزات شامل میز و نیمکت دانش آموزی، سیستم رایانه و اسپیلت است که در حال حاضر از اولویت های مهم و مورد احتیاج مدارس آسیب دیده است.

وی با اشاره به تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر برطرف مسائل و آسیب های ناشی از سیل اخیر در سیستان و بلوچستان، گفت: شرایط ویژه این استان و کمبود ها و معضلاتی که در حوزه های مختلف از قبل وجود داشته نگاه های زیادی را به خود معطوف نموده است از جمله حضور و ورود موثر خیرین نیک اندیش که امیدواریم در این شرایط نیز این وفاق و همدلی بیش از پیش رقم بخورد و برای برطرف مسائل فضا های آموزشی این مناطق گام موثر برداشته گردد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ضمن قدردانی از همه کوشش های انجام شده در چند روز اخیر ادامه داد: سیل ویرانگر اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان صحنه های دلخراشی را در بعضی مناطق پدید آورده است که عزمی ملی، استانی و منطقه ای را به صورت جدی و جهادی می طلبد تا برای تسکین آلام عزیزان هموطن شبانه روزی کوشش گردد.

وی تاکید نمود: حضور با برکت خیرین نیکوکار مدرسه ساز در بحران ها، همیشه تسکین بخش آلام مردم و موجب دلگرمی مسئولان بوده است. خیرین مدرسه ساز همیشه یار و همراه دولتمردان بوده اند تا مسائل مردم مناطق محروم و بویژه هموطنان گرفتار در مسائل پیش آمده زودتر مرتفع گردد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به میزان خسارات وارده به فضا های آموزشی در این استان گفت: 56 مدرسه غیرقابل استفاده و 286 مدرسه احتیاجمند تعمیرات اساسی است که احتیاجمند مساعدت خیرین نیکوکار مدرسه ساز هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 831

به "سیل 342 مدرسه سیستان وبلوچستان را غیرقابل استفاده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل 342 مدرسه سیستان وبلوچستان را غیرقابل استفاده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید