شاگرد مغازه دزد از آب در آمد

به گزارش مجله ابوذریون، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران امروز صبح از دستگیری دزد مغازه در محدوده جوادیه، اطلاع داد و گفت: شاگرد مغازه، دزد از آب در آمد.

شاگرد مغازه دزد از آب در آمد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: یکی از صاحبان مغازه در محدوده جوادیه به کلانتری مراجعه و اعلام داشت که چند روزی است که مغازه اش مورد سرقت قرار می گیرد.

وی بیان نمود: دستگیری و شناسایی دزد و یا دزدان در دستور کار ماموران نهاده شد و تیمی از ماموران کلانتری برای آنالیز موضوع به آدرس مغازه اعزام شد تا اینکه در آنالیز های اولیه معین شد که دزد یک نفر بوده و وی می توانسته براحتی در داخل مغازه تردد داشته باشد. همچنین بدست آمد که مالک مغازه، فرد ناشناسی را به عنوان شاگرد، به تازگی استخدام نموده است.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به دعوت از مالک مغازه، عنوان داشت: مالک مغازه در اظهاراتش گفت، شاگردش را به مدت چند روز است جذب نموده و وی تردد های مشکوک در داخل مغازه دارد.

سرهنگ جلیلیان توضیح داد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی نهاده شد و تیمی از ماموران کلانتری جوادیه برای دستگیری وی اعزام شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی توانستند متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر نمایند؛ گفت: در بازرسی از اموال متهم اقلامی که به سرقت رفته بود به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال کشف شد.

وی در سرانجام خاطر نشان کرد: متهم به کلانتری به همراه اموال مسروقه منتقل و با انجام تحقیقات اولیه، متهم برای سیر مراحل قانونی، در اختیار مرجع قضائی نهاده شد.

منبع: خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1725

به "شاگرد مغازه دزد از آب در آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگرد مغازه دزد از آب در آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید