آشنایی با شهر تاریخی آتن و آکروپولیس

به گزارش مجله ابوذریون، آتن تاریخی 3400 ساله داشته و موزه روبازی از تاریخ می‌باشد و پیاده‌روی در آن مانند پیاده‌روی در تاریخ است.

آشنایی با شهر تاریخی آتن و آکروپولیس

اولین جاذبه‌ای که در شهر آتن باید به سراغ آن بروید، آکروپولیس است و باید با بلیت 12 یورویی به بازدید این جاذبه بروید. با این بلیت تا پنج روز می‌توانید از تمام مکان‌های مربوط به باستان شناسی آتن به صورت رایگان بازدید نمایید. بنای باشکوه آکروپلیس یکی از هفت شگفتی جهان به پنج قرن پیش از میلاد مسیح برمی‌گردد. تور کروز یونان پر از جاذبه برای بازدید بوده و جاذبه منحربه‌فردی برای بازدید دارد.

برای آشنایی با تاریخ مردم آتن فقط باید در خیابان‌های این شهر پیاده‌روی نمایید. وجود کافه‌های سنتی در کنار فروشگاه‌های لوکس نشانی از اصالت این شهر تاریخی هستند.

برای رسیدن به آکروپلیس از مترو استفاده نمایید و از خروجی مترو که مقابل موزه آکروپلیس قرار داشته، خارج شده و خیابان دیو نیسیو آرئوپاگیتو را تا پای تپه‌های آکروپلیس و ورودی وولی پیاده بروید و به بازدید معبد آتنا بروید. این معبد در سال 425 قبل از میلاد و برای بزرگداشت صلح با ایرانی‌ها ساخته شده و با عبور از این معبد، به بنای پرابهت پروپلیا خواهید رسید و سپس به بازدید پارتئون بروید. تور کشتی کروز شما را به آتن خواهد کشاند.

انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 645

به "آشنایی با شهر تاریخی آتن و آکروپولیس" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با شهر تاریخی آتن و آکروپولیس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شهر تاریخی آتن و آکروپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید