صحبت های مسی بعد از عقد قرارداد؛ جاه طلبی پاری سن ژرمن با من هماهنگ است

به گزارش مجله ابوذریون، لیونل مسی به صورت رسمی در سایت باشگاه پاری سن ژرمن به اسم ستاره نو این تیم معرفی گردید و اعلام شد قراردادی 2 ساله با قابلیت تمدید یک ساله بسته است.

صحبت های مسی بعد از عقد قرارداد؛ جاه طلبی پاری سن ژرمن با من هماهنگ است

برنده 6 توپ طلا که اسطوره دنیای فوتبال به تعداد می رود پس از سال های باورنکردنی در بارسلونا به فرانسه آمده. مسی بعد از عقد قرارداد گفت: بی صبرانه منتظر آغاز فصل جدیدی از کارم در پاریس هستم. منظره باشگاه با جاه طلبی های من هماهنگ است. می دانم بازیکنان و کادرفنی اینجا چقدر بااستعداد هستند. مصمم هستم در کنار آن ها، چیزی عالی برای باشگاه و طرفداران بسازم. نمی توانم برای ورود به چمن پارک دوپرنس صبر کنم.

ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن هم گفت: خوشحالم که مسی پاری سن ژرمن را انتخاب نموده و مفتخریم به او و خانواده اش خوش آمد بگوییم. او تمایلش برای ادامه بازی در بالاترین سطح و کسب جام را پنهان نکرد. جاه طلبی باشگاه با او یکسان است. اضافه کردن لئو به تیم درجه یک ما ارتباط موفقیت و استخدام بازیکن برای مان را تأیید می نماید. به همراه مربی عظیم و کادرش، من مشتاقانه منتظر این هستم که تیم ما برای همه طرفداران در سرتاسر دنیا تاریخ ساز گردد.

قرار است روز چهارشنبه از ساعت 13:30 به وقت ایران، لیونل مسی در کنفرانس خبری پاسخ گوی سؤالات خبرنگاران هم باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1906

به "صحبت های مسی بعد از عقد قرارداد؛ جاه طلبی پاری سن ژرمن با من هماهنگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های مسی بعد از عقد قرارداد؛ جاه طلبی پاری سن ژرمن با من هماهنگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید