لغو دهها کنفرانس امنیت سایبری به علت کرونا

به گزارش مجله ابوذریون، شیوع ویروس کرونا باعث لغو دهها کنفرانس در زمینه امنیت سایبر در نقاط مختلف دنیا و به خصوص در سه قاره آسیا، اروپا و آمریکا شده است.

لغو دهها کنفرانس امنیت سایبری به علت کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، نگرانی متخصصان امنیت سایبری و برگزارکنندگان کنفرانس های مشهور در این حوزه باعث لغو یا به تاخیرافتادن آنها شده است. در بعضی موارد نیز قرار است این همایش ها به شکلی محدودتر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شوند.

به عنوان مثال می توان به فستیوال هک وست وایلد اشاره نمود که از 10 تا 13 مارس در سن دیه گو به صورت مجازی برگزار می گردد. برگزاری کنفرانس رد تیم هم که قرار بود از 11 تا 12 مارس برگزار گردد به 11 تا 12 ژوئن منتقل شده است.

کنفرانس آی سی اس هم که قرار بود از 17 تا 20 مارس در لاس وگاس برگزار گردد تا ماه جولای به تعویق افتاده است. همچنین نشست هکری اینسومنی هک از 19 تا 20 مارس در ژنو به 4 تا 5 ژوئن موکول شده است. کنفرانس بلاک هت آسیا هم به جای 31 مارس تا 3 آوریل از 29 سپتامبر تا 2 اکتبر در سنگاپور برگزار می گردد.

در نهایت کنفرانس تحلیل گران امنیتی کاسپراسکای که قرار بود از 6 تا 9 آوریل در بارسلون اسپانیا برگزار گردد در سپتامبر افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 978

به "لغو دهها کنفرانس امنیت سایبری به علت کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو دهها کنفرانس امنیت سایبری به علت کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید