صدرعاملی: حرف سال دوم دانشکده من خیانت نیست

به گزارش مجله ابوذریون، فیلم تازه رسول صدرعاملی اگر چه در سالن رسانه ها با واکنش ها و حس و حال متفاوتی همراه بود و بعضی آن را قصه ای از خیانت و دروغگویی در میان نسل جوان امروز دانستند اما کارگردانش تاکید نمود که ایده این فیلم پرداختن به غریزه بوده و قصد داشته به سینمایی انسانی برسد.

صدرعاملی: حرف سال دوم دانشکده من خیانت نیست

به گزارش خبرنگاران، فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی در اولین روز جشنواره فیلم فجر، چهارشنبه 10 بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت برای اهالی رسانه نمایش داده شد و در آن قصه ای از چند دانشجوی دختر روایت شد که درگیر ماجرایی می شوند و یکی از این دانشجویان در معرض شرایطی قرار می گیرد که میان احساس و وجدانش باید انتخاب کند.

داستان این فیلم که نوشته پرویز شهبازی است به نوعی یادآور چند فیلم قدیمی صدرعاملی است که دخترانه بودند و بیشتر دغدغه ها و مشکلاتی از آنها را روایت می کرد.

اما یکی از مواردی که در نشست خبری فیلم هم به آن اشاره شد، واقعی نبودن روابط دانشجویان با یکدیگر با آن چه در واقعیت وجود دارد ولی صدرعاملی شرح داد که برای این مسائل تحقیقات کافی صورت گرفته بود.

او که در این فیلم از بازیگران حرفه ای و غیر حرفه ای استفاده نموده و دانشجویان سال دوم دانشکده را از میان 900 نفر انتخاب نموده بود، از بازیگران حرفه ای خود مثل علی مصفا، شقایق فراهانی و نیلوفر خوش خلق قدردانی کرد که با توجه به پیچیده نبودن نقش هایشان برای بازی در فیلم از خودگذشتگی کردند.

صدرعاملی که پس از 9 سال در سینما فیلم ساخته، گفت: من به دنبال این بودم که به سینمای انسانی برسم و تجربه سه گانه زائر برای رسیدن به این سینما یاری کننده بود. من از خیانت حرف نزدم، از عشق و وفاداری حرف زدم. لحن اصلی فیلم پرداختن به غریزه است و این که کسی در معرض خیانت، گناه و انواع لذت ها نهاده شده و به سلامت از آن عبور نموده است.

موسیقی این فیلم که توسط کریستف رضاعی ساخته شده بود و نیز تیراژ پایانی که ابراهیم حقیقی آن را ساخته بود، مورد توجه نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 149

به "صدرعاملی: حرف سال دوم دانشکده من خیانت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرعاملی: حرف سال دوم دانشکده من خیانت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید