نمایش فیلم تئاتر درخت بخشنده همزمان با روز دانش آموز

به گزارش مجله ابوذریون، خبرگزاری خبرنگاران- همزمان با روز دانش آموز، فیلم تئاتر درخت بخشنده به نویسندگی و کارگردانی آقای سامان محمدی در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری به رایگان برای بچه ها و نوجوانان نمایش داده می شود.

نمایش فیلم تئاتر درخت بخشنده همزمان با روز دانش آموز

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به مناسبت 13 آبان و گرامیداشت روز دانش آموز، نمایش درخت بخشنده را در قالب طرح نمایش نما به نمایش می گذارد.

نمایش درخت بخشنده که در سال 1381 تولید شده درباره پسرکی است که با درختی دوست می شود. درخت در تمام مراحل زندگی پسرک به یاری او می شتابد و بی هیچ چشمداشتی همه چیزش را در اختیار پسر قرار می دهد تا هر روز بتواند او را ببیند و با او حرف بزند. پسر بزرگ می شود و تا جایی پیش می رود که حتی تنه درخت هم برای امرار معاش خود قطع می کند، اما درخت باز هم به دوستی با او ادامه می دهد.

این نمایش برداشتی آزاد از داستان درخت بخشنده اثر شل سیلور استاین است و در پایگاه اینترنتی کانون به نشانی cinema.kpf.ir به رایگان در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

بازیگران و عروسک گردان های این نمایش آقای علی رضا ابراهیمی، خانم نازلی امیرقاسمی، خانم زهرا، ولی زاده، خانم فرشته سینجلی، خانم مژگان علوی، خانم لیلا معین، خانم مهرگان علوی، آقای سامان علوی و آقای سامان محمدی هستند.

آقای امیر جوکار به عنوان طراح و ساخت عروسک، آقای سامان محمدی به عنوان طراح صحنه، آقای علی رضا حسین پور و آقای محمدرضا شاملو به عنوان طراح و سازنده دکور، آقای حسن دادشکر به عنوان طراح نور و آقای پرویز محلاتی به عنوان طراح پوستر و بروشور با این نمایش همکاری داشته اند.

همچنین شاعر و منشی صحنه این اثر خانم پانته آ ساری اصلانی است و مشاور کارگردانی را آقای یدالله وفاداری، موسیقی را آقای فرزاد تلالو، صدا و ضبط موسیقی را آقای علی اکبر گلکارپروین، دستیار کارگردانی را آقای فرخ پورجلالی، اپراتوری نور و صدا را آقای علی اصغر خطیبی، مدیریت صحنه را خانم آزاده ادیبی، مدیریت تولید را نامدار گونه فراهانی، مدیریت اجرایی گروه را آقای مرتضی طاهری و روابط عمومی گروه را خانم خدیجه فرمهینی بر عهده داشته اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2027

به "نمایش فیلم تئاتر درخت بخشنده همزمان با روز دانش آموز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش فیلم تئاتر درخت بخشنده همزمان با روز دانش آموز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید