طراحی دکوراسیون اتاق خواب بچه ها دوقلو در فضای کوچک و عظیم

به گزارش مجله ابوذریون، زمانی که به طراحی دکوراسیون اتاق خواب بچه ها دوقلو یا بطور کلی اتاق خوابی برای دونفر می پردازید، مهم ترین کار کوشش برای ایجاد تعادل در طراحی دکوراسیونی مناسب برای هر دو نفر است بطوریکه با حالات و روحیات آنها بطور همزمان متناسب باشد. طراحی اتاق خوابی کامل برای دو نفر به این معنی است که هر کدام از فرزندانتان اتاق مخصوص به خود را داشته باشند ولو اینکه آنرا با یکدیگر به اشتراک می گذارند. طراحی چنین اتاق خوابی برای دو کودکی که دو شخصیت کاملا متفاوت دارند، بنظر کار سختی می آید که تاحدودی همینطور هم است اما با وجود راه چاره های متعددی که در این زمینه ارائه شده، مطمئناً راه مناسب با شرایط خود را پیدا خواهید کرد. برای چیدمان و تزیین مناسب اتاق خواب دونفره باید از تکنیک های ترکیب و میکس کردن در طراحی داخلی بهره ببرید تا هر دو بچه هاتان از به اشتراک گذاشتن اتاق خواب خود احساس شادی و رضایت داشته باشند.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب بچه ها دوقلو در فضای کوچک و عظیم

جهت دریافت خدمات آلاچیق پشت بامی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

اصلی ترین و مهم ترین تکنیک در ترکیب چیدمان اتاق خواب دونفره استفاده از رنگ های متفاوت است. بهترین کار در این مورد استفاده از رنگ های مورد علاقه فرزندانتان به صورت ترکیبی در اتاق خواب است. با رنگ کردن قسمت های مختلف اتاق می توانید محدوده معینی را به هر کدام از فرزندانتان اختصاص بدهید. برای این کار بهتر است دو دیوار مجاور در اتاق را به رنگ مورد علاقه فزرندانتان دربیاورید. انتخاب رنگ را به خود بچه ها بسپارید البته نباید در این مورد کاملا آزادانه و بر طبق نظر انها عمل کنید. ابتدا باید ترکیب مناسب رنگ هایی که در کنار هم قرار می گیرند را معین کنید سپس از بین این رنگ ها سایه ها و ته رنگ های مورد نظر را تهیه کنید و برای انتخاب در اختیار فرزندانتان قرار بدهید. برای مثال رنگ قهوه ای در ترکیب با رنگ آبی یا صورتی بسیار زیبا خواهد شد، اما همین رنگ هنگام قرار گیری در کنار رنگ های قرمز تیره و سبز ترکیب نامناسبی را بوجود خواهد آورد. در انتخاب تخت خواب ها هم سعی کنید آنها را بر اساس رنگ دیوار مخصوص به خودشان انتخاب کنید و از قرار دادن مدل های مشابه به یکدیگر در اتاق خواب حتی الامکان دوری کنید. با این کار هارمونی و تعادل بسیار مطلوبی در اتاق خواب بوجود آورده اید. در شکل های زیر نمونه هایی زیبا از اینگونه اتاق خواب ها را مشاهده می کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1110

به "طراحی دکوراسیون اتاق خواب بچه ها دوقلو در فضای کوچک و عظیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون اتاق خواب بچه ها دوقلو در فضای کوچک و عظیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید