طوفان برف در نیویورک، تصاویر

به گزارش مجله ابوذریون، نخستین طوفان برف بزرگ در ایالت نیویورک آمریکا، شهرها و مناطق مختلف این ناحیه را سفیدپوش کرد. در اثر بارش بی وقفه که ساعات متمادی به طول انجامید، ارتفاع برف در این ایالت به بیش از یک متر رسید و بسیاری از خودروها زیر لایه قطوری از برف مدفون شدند.

طوفان برف در نیویورک، تصاویر

فرارو: با شروع بارش برف، مدارس که به دلیل کرونا تدریس مجازی هم دارند بر اساس یک سنت دیرینه، تعطیل شدند تا دانش آموزان بتوانند از نخستین روز برفی سال، لذت ببرند.

اما این زیبایی و سرخوشی با سرمای شدید همراه است و پیش بینی می شود دمای هوا در طول شب شنبه به زیر 20 درجه فارنهایت (7- درجه سانتی گراد) برسد که ممکن است باعث هیپوترمی یا سرمازدگی شود.

بسیاری از ادارات، نهاد ها و حتی مطب های پزشکی هم به خاطر بارش برف، تعطیل شدند، اما گذرگاه ها و خیابان ها باز بود و رفت و آمد بدون مسئله ای جریان داشت.

مقامات نیویورک به شهروندان توصیه کردند در خانه بمانند، در صورت مسافرت لباس گرم بپوشند و از طریق شماره تلفن 311 برای پناهجویانی که بی خانمان هستند، درخواست سرپناه کنند.

در شهر 8.3 میلیون نفری نیویورک، از هر 106 نفر، یک نفر بی خانمان است. این عدد تقریبا 80 هزار نفر شامل مرد، زن و بچه ها می شود.

هر شب نزدیک به چهار هزار نفر در خیابان، سیستم مترو و دیگر فضا های عمومی می خوابند.

برای آنکه این افراد از سرمای زیر صفر یخ نزنند، هشدار کد آبی صادر شده است تا برای این قبیل افراد، سرپناهی تهیه شود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1543

به "طوفان برف در نیویورک، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان برف در نیویورک، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید