طوفان عظیم آمفان امروز وارد هند می گردد، اعلام شرایط فوق العاده در ایالت های شرقی

به گزارش مجله ابوذریون، ورود طوفان عظیم دریایی آمفان به سواحل شرقی هند، تمام ایالت های شرق و شمال این کشور را به آماده باش کامل در آورده است.

طوفان عظیم آمفان امروز وارد هند می گردد، اعلام شرایط فوق العاده در ایالت های شرقی

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، امروز طوفان عظیم آمفان از سمت سواحل شرقی وارد این کشور هند خواهد شد.

سازمان هواشناسی هند با اعلام این خبر از مردم خواست برای در امان ماندن و حفظ جان خود در خانه ها مانده و حتی المقدور امن ترین مکان ها را انتخاب نمایند.

طبق اعلام سازمان هواشناسی هند وزش باد در ایالت بنگال غربی بیش از 120 کیلومتر در ساعت سرعت خواهد داشت و به احتمال زیاد حلبی آبادهای جهت و درختان کوچک بیشترین آسیب را از این طوفان خواهند دید.

این طوفان عظیم از عصر امروز وارد هند می گردد و به تدریج جهت خود را به سوی ایالت های شمالی و سپس کشور بنگلادش ادامه خواهد داد تا رفته رفته ضعیف گردد.

تیم های امدادی و اورژانسی ویژه ای از سوی دولت هند در ایالت های شرقی این کشور مستقر شده اند تا به مصدومان احتمالی رسیدگی نموده و خسارت هارا کاهش دهند.

از سوی دیگر همزمان با این طوفان وقوع باران های سیل آسا نیز در بعضی نقاط از جمله بنگال غربی و نقاط شمالی این ایالت پیش بینی شد که می تواند منجر به وقوع سیل گردد.

طوفان امروز منجر به قطعی برق در مناطق مختلف و تخریب ساختمان های ضعیف نیز خواهد شد به همین دلیل بسیاری از مردم ساکن شهرهای شرقی هند در حال یافتن پناه گاه برای خود هستند.

صندوق بین المللی پول نیز با تأیید این خبر تاکید نمود: ساختمان هایی که از آجر ساخته نشده اند در معرض خطر جدی قرار دارند و همزمان با طوفان آمفان کسی نباید در حلبی آبادها حضور داشته باشد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1157

به "طوفان عظیم آمفان امروز وارد هند می گردد، اعلام شرایط فوق العاده در ایالت های شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان عظیم آمفان امروز وارد هند می گردد، اعلام شرایط فوق العاده در ایالت های شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید