عبدولی و آقانیا راهی ملاقات رده بندی کشتی فرنگی شدند

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: نمایندگان کشورمان راهی ملاقات رده بندی رقابت های کشتی فرنگی المپیک نوجوانان در نانجینگ چین شدند تا عصر امروز (دوشنبه) برای کسب مدال برنز به مصاف رقبای خود بروند.

عبدولی و آقانیا راهی ملاقات رده بندی کشتی فرنگی شدند

به گزارش خبرنگاران، در وزن 50 کیلوگرم محمدرضا آقانیا در دور اول دورین کوجو کاری از مولداوی را شکست داد. وی در دور دوم مقابل جبار نجف اف از آذربایجان با نتیجه یک بر 3 باخت. آقانیا در دور سوم اگور بی تی کین از ترکیه را با نتیجه 4 بر یک شکست داد و راهی ملاقات رده بندی شد. وی برای کسب مدال برنز به مصاف حسام بوناصری از الجزایر می رود. در این وزن جبار نجف اف از آذربایجان و ایخوم بهرام اف از ازبکستان فینالیست شدند.

در وزن 58 کیلوگرم نیز کرامت عبدولی در دور اول متیو دونس از نیوزلند را با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل ارسلان زوبای روف از روسیه با نتیجه صفر بر 4 باخت. عبدولی در دور سوم مقابل یرینبیک کارمانالی از قزاقستان با نتیجه 3 بر یک به رجحان دست یافت و راهی ملاقات رده بندی شد. وی برای کسب مدال برنز با آگوستین دی استری باتس از آرژانتین مسابقه می دهد. در این وزن ارسلان زوبای روف از روسیه و زاون می کیلیان از ارمنستان برای کسب مدال طلا به مصاف هم می فرایند.

در حالی که پیش از این وزن کشی رقابت ها به صورت جدول فیلا اعلام شده بود، مسئولان برگزاری این رقابت ها صبح مسابقات به یکباره اعلام کردند که این رقابت ها به صورت جدول نوردیک انجام می گردد به صورتی که 8 کشتی گیر در 2 گروه به صورت دوره ای به مصاف هم رفتند تا نفرات برتر هر گروه تکلیف قهرمان این وزن ها را معین نمایند.

علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در این زمینه گفت: بیشتر مسئولان تیم های شرکت نماینده به این موضوع اعتراض داشتند اما متاسفانه توجهی به این درخواست ما نشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 659

به "عبدولی و آقانیا راهی ملاقات رده بندی کشتی فرنگی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدولی و آقانیا راهی ملاقات رده بندی کشتی فرنگی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید