عرضه گوشی های هوشمند ردمی 10 و ردمی 10 سی

به گزارش مجله ابوذریون، گوشی ردمی 10 مدل هندی که احتمالا مشابه مدل Redmi 10C است در 17 مارس (26 اسفند) در بازار های هند عرضه می گردد. از طرفی، انتظار می رود گوشی Redmi 10C نیز به زودی در بازار نیجریه معرفی گردد.

عرضه گوشی های هوشمند ردمی 10 و ردمی 10 سی

به گزارش خبرنگاران، گفته می گردد که ردمی 10 که قرار است در 17 مارس در بازار های هند عرضه گردد، در حقیقت مدل تغییر نام یافته از Redmi 10C است. این دو گوشی طراحی بسیار مشابهی دارند که نشان می دهد هر دو یک مدل هستند.

شیائومی قرار است هفته آینده از گوشی Redmi 10 در هند رونمایی کند. این شرکت اخیراً فاش کرد که تاریخ دقیق عرضه Redmi 10 در هند 17 مارس (26 اسفند) است. اطلاعات زیادی در خصوص این گوشی هوشمند وجود ندارد، اما یک منبع مطلع اعلام نموده که گوشی هندی Redmi 10 همان Redmi 10C است که فقط نام تجاری آن تغییر یافته است. از سوی دیگر، این منبع تصاویر بسته بندی خرده فروشی Redmi 10C در بازار نیجریه را به اشتراک گذاشته و به عرضه آن در آفریقا اشاره نموده است.

منبع این خبر ها یکی از افشاگران دنیای فناوری به نام Paras Gulgani بوده است. این افشاگر اولین تصاویر از جعبه خرده فروشی Redmi 10C را منتشر نموده و پیش بینی می نماید که این گوشی هوشمند به زودی در بازار نیجریه عرضه گردد. وی می گوید که گوشی Redmi 10C با نام Redmi 10 در هند معرفی خواهد شد. بعلاوه انتظار می رود Redmi 10 با قیمت ارزان در هند عرضه گردد. شرکت شیائومی هند طراحی Redmi 10 را به نمایش گذاشته است که به نظر می رسد دقیقاً مشابه Redmi 10C باشد.

شرکت شیائومی می گوید که Redmi 10 با یک نمایشگر پرطرفدار عرضه می گردد. ما می توانیم انتظار یک صفحه نمایش 6.71 اینچی مانند Redmi 10C را داشته باشیم. علاوه بر این، ردمی 10 به یک مدل از چیپست های اسنپدراگون مجهز شده است. با در نظر گرفتن برچسب قیمتی این گوشی که بسیار کمتر از 15000 روپیه (تقریبا معادل 195 دلار آمریکا) است، این چیپست احتمالا اسنپدراگون 680 است. پیش بینی می گردد این چیپست به همراه حافظه ذخیره سازی فوق العاده سریع UFS 2.2 جفت گردد. علاوه بر این، گوشی ردمی 10 ممکن است دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی باشد.

میکروسایت این گوشی پنل پشتی Redmi 10 را نشان می دهد. لازم به شرح است که میکروسایت ها، وبسایت های کوچکی هستند که به طور مجزا از آدرس اصلی برند ساخته می شوند. میکروسایت ها تأثیر مهمی در بازاریابی دارند. با توجه به این که میکروسایت ها جدای از وبسایت اصلی برند هستند، امکان ارائه خدمات متفاوت، متنوع و مجذوب کننده در آن ها بیشتر است. این در حالی است که وبسایت اصلی معمولا در یک چارچوب خاص و نسبتا ثابت ارائه می گردد.

طبق اطلاعات این میکروسایت، در پنل پشتی ردمی 10 یک ماژول دوربین مربع شکل، یک حسگر اثر انگشت و نام تجاری Redmi دیده می گردد. این میکروسایت تأیید می نماید که گوشی هوشمند Redmi 10 با یک سیستم دوربین دوگانه عرضه می شد. این سیستم متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است، اما هنوز معین نیست که سنسور دوم یک لنز ماکرو است یا عمق. این گوشی هوشمند ممکن است دارای سنسور 5 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس سلفی و برقراری تماس ویدئویی در پنل جلویی نیز باشد.

با نزدیک شدن به زمان عرضه، بیشتر با Redmi 10 آشنا خواهیم شد. ما انتظار داریم که Redmi 10 قیمتی بسیار کمتر از 15000 روپیه (تقریبا معادل 195 دلار آمریکا) داشته باشد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2188

به "عرضه گوشی های هوشمند ردمی 10 و ردمی 10 سی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی های هوشمند ردمی 10 و ردمی 10 سی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید