فرهادیان: فدراسیون ها هم مثل مردم با مسائل مالی دست به گریبانند

به گزارش مجله ابوذریون، مدیر سازمان تیم های ملی تکواندو با تاکید بر اینکه فدراسیونهای ورزشی نیز مانند مردم با مسائل و کمبودهای مالی روبرو اند، گفت: در چنین شرایطی سعی می کنیم تا حد توان مسائل قهرمانانمان را کاهش دهیم.

فرهادیان: فدراسیون ها هم مثل مردم با مسائل مالی دست به گریبانند

آرش فرهادیان در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم جدیدی درباره صدور مجوز شروع اردوی ملی پوشان تکواندو صادر شده یا خیر، اظهار کرد: متاسفانه تا این لحظه هیچ تصمیم جدیدی دراینباره گرفته نشده چرا که هنوز مجوزی از سوی وزارت ورزش برای شروع اردوی تکواندوکاران صادر نشده است.

مدیر تیم های ملی تکواندو اضافه کرد: با ملی پوشان در ارتباطیم و شرایط آنها را زیر نظر داریم. روز گذشته نیز آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی و سروش احمدی به فدراسیون آمدند و یکسری از وسایل که از سوی کمیته ملی المپیک به فدراسیون داده شده بود به همراه یک سری دارو و دیگر لوازم تمرینی به آنها داده شد.

وی درباره شرایط برگزاری رقابتهای نوجوانان جهان نیز گفت: هنوز تقویم جدید فدراسیون جهانی برای ما نیامده و تصمیمی درباره لغو این رقابت ها اعلام نشده است. منتظر تقویم جدید فدراسیون جهانی هستیم تا در جریان برگزاری یا لغو این رویداد قرار بگیریم.

فرهادیان درباره پیگیری فدراسیون تکواندو برای حل مسائل اقتصادی و اشتغال سروش احمدی نایب قهرمان تکواندوی جهان، اعلام نمود: سروش احمدی جلسه ای با بنده و رییس فدراسیون داشت و آقای پولادگر اعلام نمود حقوق این ملی پوش حتی در زمانیکه در اردو نیست پرداخت شود و حقوق معوقه او نیز پرداخت خواهد شد تا کمکی در جهت حل مسائل اقتصادی او باشد. ساعی نیز پیگیر بحث اشتغال اوست و شغلی نیز به او پیشنهاد شد تا اگر مد نظرش باشد شروع به کار کند.

وی شرح داد: ریاست فدراسیون و دیگر مسئولان وظیفه خود می دانند با همه توان از ورزشکاران و قهرمانان خود حمایت کنند.

مدیر سازمان تیم های ملی تکواندو ادامه داد: متاسفانه شرایط اقتصادی جامعه اصلا خوب نیست و به تبع آن فدراسیون های ورزشی نیز به همین مشکل دچار هستند. ما هم با توجه به مسائل و کمبودهای جدی و در حد توان می توانیم به قهرمانانمان کمک کنیم. در بخش های زیادی با کسری بودجه مواجهیم و نمی توانیم خیلی از هزینه ها را پوشش دهیم. در چنین شرایطی باید با تدبیر حرکت کنیم تا بتوانیم امور را جلو ببریم. در حد بضاعتمان سعی خواهیم کرد به قهرمانانمان کمک کنیم. با اقدامات صورت گرفته از سوی فدراسیون بخش زیادی از مسائل سروش احمدی حل شده و باز هم هر چه در توان داریم انجام خواهیم داد.

وی در پایان گفت: امیدوارم شرایط بگونه ای شود هم ورزشکاران و هم مردم از زیر فشار سنگین مسائل اقتصادی خارج شوند و مردم دغدغه کمتری برای معیشت و زندگی راحت تر داشته باشند. ان شاءالله با کمک و پیگیری همه مسئولان کشور شاهد بهبود این شرایط باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1259

به "فرهادیان: فدراسیون ها هم مثل مردم با مسائل مالی دست به گریبانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادیان: فدراسیون ها هم مثل مردم با مسائل مالی دست به گریبانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید