فیس بوک از واتس اپ هم برای تبلیغات استفاده می نماید

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران به نقل از انترپرنور، فیس بوک، پیغام رسان آن و نیز اینستاگرام به طور گسترده پیغام های تبلیغاتی برای کاربران نمایش می دهد و فیس بوک هر سال از این طریق میلیاردها دلار درآمد به جیب می زند. واتس اپ با نزدیک به دو میلیارد کاربر تا به حال در این زمینه فعال نبود. ولی فیس بوک میخواهد از ظرفیت تبلیغاتی واتس اپ نیز برای درآمدزایی استفاده کند.

فیس بوک از واتس اپ هم برای تبلیغات استفاده می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در این میان نگرانی هایی در خصوص نقض حریم شخصی کاربران واتس اپ برای نمایش پیغام های تبلیغاتی به وجود آمده است. فیس بوک حجم زیادی از اطلاعات شخصی کاربران واتس اپ که در عین حال از اینستاگرام و فیس بوک نیز استفاده می نمایند را در اختیار دارد و ممکن است از این اطلاعات برای شخصی سازی پیغام های تبلیغاتی استفاده کند.

تبلیغات واتس اپ در قالب بنر در محیط این اپلیکیشن قابل مشاهده هستند و بر خلاف بعضی پیغام رسان های دیگر به شکل پیغام چت برای افراد ارسال نمی شوند. کاربران در صورت لمس این بنرها به سایت های تبلیغاتی راهنمایی می شوند. احتمالاً با اولین به روزرسانی جدید واتس اپ کاربران شاهد این تغییرات خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1461

به "فیس بوک از واتس اپ هم برای تبلیغات استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک از واتس اپ هم برای تبلیغات استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید