تور ارزان ترکیه: لغو محدودیت های ورود به ترکیه برای مسافران ایرانی

به گزارش مجله ابوذریون، مسافران از مبدا ایران می توانند با ارائه گواهی واکسیناسیون کامل وارد کشور ترکیه شوند. همه گیری ویروس کووید -19 سبب شده بود که تا پیش از این محدودیت هایی برای سفر به کشور ترکیه ایجاد گردد. با آغاز واکسیناسیون در سراسر دنیا مقداری از محدودیت های مرزی برای ورود مسافرانکاهش پیدا کرد.

تور ارزان ترکیه: لغو محدودیت های ورود به ترکیه برای مسافران ایرانی

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

هواپیمایی ترکیش ایرلاین گفت که مسافرانی که از کشور ایران برای سفر به ترکیه از تاریخ 15 نوامبر 2021 برابر با 24 آبان ماه 1400 می توانند با ارائه گواهی واکسیناسیون کامل وارد مرزهای این کشور شوند. به عبارتی مسافران ایرانی که هر دو دوز واکسن های مورد تایید (فایزر، مدرنا، آسترازنکا، جانسون، سینوفارم و سینوواک) را زده باشند می توانند با ارائه گواهی واکسیناسیون کامل به ترکیه سفر نمایند.

این شرکت هواپیمایی در ادامه اضافه نمود که مسافران ایرانی در صورت داشتن گواهی واکسیناسیون کامل نیازی به انجام و ارائه نتیجه منفی تست PCR در بدو ورود به کشور ترکیه ندارند. این درحالی بود که تا چندی پیش مسافران ایرانی که واکسینه کامل شده بودند، با ورود به ترکیه باید در قرنطینه قرار می گرفتند.

مسافران ایرانی در نظر داشته باشند که ارائه گواهی واکسیناسیون کامل زمانی برای ورود به کشور ترکیه معتبر خواهد بود که به زبان انگلیسی ترجمه شده و QR CODE داشته باشد؛ در غیر این صورت امکان پذیرش مسافران وجود نخواهد داشت.

ترکیش ایرلاینز تاکید نمود در صورتی که مسافران دوزهای کامل واکسن های مورد تایید را نزده و کارت واکسیناسیون معتبر نداشته باشند، ملزم به انجام تست PCR هستند. تست PCR باید حداکثر 3 روز قبل از ورود به کشور ترکیه اجرا شده باشد. به عبارتی برای ورود به ترکیه مسافران نیازی به انجام تست آنتی ژن به همراه تست PCR ندارند.

مسافران عزیز با پیگیری های همکاران خبرنگاران اطلاع پیدا نموده ایم که ایرلاین های معراج، ایران ایرتور، پگاسوس و سان اکسپرس، ماهان، ایران ایر، قشم ایر مانند اترکیش ایرلاینز شرایط گواهی واکسیناسیون کامل را برای مسافران خود اعمال می نمایند. برای اطلاع از تغییرات شرایط ایرلاین های دیگر این خبر به روزرسانی خواهد شد.

طاهره یلفانی

منبع: فلای تودی
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2231

به "تور ارزان ترکیه: لغو محدودیت های ورود به ترکیه برای مسافران ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: لغو محدودیت های ورود به ترکیه برای مسافران ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید