لغو مقرارت منع آمد و شد در 20 استان تایلند

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: دولت نظامی تایلند که با کودتا به قدرت رسیده است وضعیت فوق العاده و مقررات منع رفت و آمد در 20 استان دیگر این کشور را نیز لغو نموده است.

لغو مقرارت منع آمد و شد در 20 استان تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران لغو حالت فوق العاده و مقررات منع رفت و آمد در 20 استان تایلند در شرایطی است که دولت نظامی این کشور هنوز این مقررات سخت را در شهر بانکوک و 50 شهر دیگر حفظ نموده است.

بر اساس این گزارش، دولت نظامی تایلند روز گذشته خاطرنشان کرد، به منظور تسهیل زندگی مردم در مناطقی که وضعیت آرامی بر آن حاکم بوده مقررات منع رفت و آمد لغو شده است.

روز 27 می دولت نظامی تایلند مقررات منع رفت و آمد را به 4 ساعت محدود نموده بود. پیش از این مقررات منع رفت و آمد از ساعت 10 شب تا 5 صبح مشخص شده بود.

دولت نظامی تایلند 22 می مقررات منع رفت و آمد را در 77 استان این کشور برقرار نموده بود. لغو مقررات منع رفت و آمد در تایلند در شرایطی است که مقام های این کشور از کاهش 20 درصدی تعداد توریست ها و جهانگردان خبر داده است. وضع این مقررات همچنین به ضرر وضعیت مالی تایلند بوده و هزینه های مصرفی را به شدت کاهش داده است.

ارتش تایلند قانون اساسی را لغو نموده، مانع از برگزاری تجمعات شده و سیاستمداران را بازداشت نموده است. کودتای نظامی تایلند دو روز پس از برقراری حکومت نظامی توسط ارتش اعلام شده است.فرمانده ارتش تایلند قول داده است که ارتش و نیروهای نظامی نظم و امنیت را پس از 6 ماه تنش و کشمکش های سیاسی برقرار خواهد نمود.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 560

به "لغو مقرارت منع آمد و شد در 20 استان تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو مقرارت منع آمد و شد در 20 استان تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید