مجید میرفخرایی با پروژه کانادایی همکاری کرد، مستندی درباره اسلام

به گزارش مجله ابوذریون، مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس درباره حضورش در یک پروژه جهانی به خبرنگاران گفت: چندی پیش در یک پروژه مستند - داستانی به نام اسلام امپراطوری ایمان به کارگردانی رابرت گاردنر که یک فیلمساز کانادایی است حضور پیدا کردم و به تازگی به ایران برگشته ام.

مجید میرفخرایی با پروژه کانادایی همکاری کرد، مستندی درباره اسلام

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

وی درباره داستان این فیلم شرح داد: سوژه فیلم اسلام امپراطوری ایمان درباره دانشمندانی چون ابن سینا و زکریا رازی است که در تمدن اسلامی حضور داشتند و تاثیر بسیاری در آن موقع گذاشته اند.

میرفخرایی در پاسخ به اینکه چگونه و چرا برای حضور در این پروژه انتخاب شده است؟ گفت: کارگردان این فیلم، طراحی صحنه و لباس سریال امام علی را پسندیده بود و به همین دلیل برای حضور در این اثر سینمایی از من دعوت به همکاری کرد.

مدیر هنری فیلم گاهی به آسمان نگاه کن ساخته کمال تبریزی با اشاره به فعالیت های آینده خود در امسال گفت: هنوز هیچ قرار قطعی برای حضور در آثار سینمایی و تلویزیونی ندارم و همه حرف ها در حد پیشنهاد مطرح شده است ولی به زودی معین می گردد که در چه پروژه ای به طور قطع فعالیت می کنم.

میرفخرایی در انتها با اشاره به فیلم هایی که در نوبت اکران دارد، عنوان نمود: طراحی صحنه و لباس دوران عاشقی ساخته علیرضا رئیسان و رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش را انجام داده ام که این دو فیلم در نوبت اکران قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 411

به "مجید میرفخرایی با پروژه کانادایی همکاری کرد، مستندی درباره اسلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید میرفخرایی با پروژه کانادایی همکاری کرد، مستندی درباره اسلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید