تور سنگاپور: مرتفع ترین مکان های سنگاپور

به گزارش مجله ابوذریون، مکان های مرتفع در سنگاپور که به راحتی قایل دسترسی اند

با این که سنگاپور در فهرست بلندترین آسمان خراش های دنیا جایگاهی ندارد اما ارتفاعات دیگری دارد که در فهرست زیباترین منظره افق های دنیا جای گرفته اند. اگر شما هم از تصاویر پانارومایی لذت می برید با خبرنگاران همراه شوید تا به شما مکان هایی در سنگاپور را معرفی کنیم که در آن از ارتفاع، زیبایی این کشور تحسین کنید.

تور سنگاپور: مرتفع ترین مکان های سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

پارک آسمان شن های خلیج مارینا

در بالای هتل 5 ستاره لوکس قرار گرفته و از جاههایی است که حتما در سفر به سنگاپور باید از آن تماشا کنید. ساخت این پارک در سال 2010 به سرانجام رسیده و در رسانه های دنیا به عنوان یکی از عجایب مهندسی از آن نام برده شده است. اگر از بازدید کنندگان این پارک باشید استخری به عرض 150 متر که بلندترین استخر دنیا است در اختیار شما خواهد بود. ورودی این پارک 20 دلار و ارتفاع آن 194 متر است و محلی است که بازدید از آن به همه گردشگران این کشور توصیه می گردد.

چرخ فلک فلایر

چرخ و فلک فلایر در سال 2008 به عنوان بلندترین چرخ و فلک دنیا شناخته شده است. این چرخ و فلک 28 کپسول دارد که هر کدام ظرفیت 28 نفر را دارند. در این کپسول ها چشم اندازی خارق العاده از شهر خواهید داشت و می توانید برای خود رستورانی شخصی هم تدارک ببینید. ارتفاع این چرخ و فلک 165 متر و ورودی آن 40 دلار است.

پل آسمان [email protected] Duxon

وقتی ساخت این پل به اتمام رسید ادعا شد که بلندترین ساختمان HDB در سنگاپور و حتی تنها HDB ای در دنیا است که به بازدید کنندگان اجازه می دهد که تا پشت بام ببرند.ارتفاع پل 156 متر و هزینه ورودی آن 5 دلار است. این برج زیبا در منطقه تجاری مرکزی شهر واقع شده است.

برج ببر آسمان

این برج که در گذشته بنام برج آسمان کارلسبرگ معروف بوده بزرگ ترین برج دیده بانی متحرک در سنگاپور است. در جزیره سنتوسا به دور از سواحل سنگاپور بر روی نوک قله ای واقع شده است که ارتفاع کلی برج را 134 متر بالاتر از سطح دریا می نماید.

پل مواج هندرسون

هندرسون پلی به طول 274 متر است که بر روی خیابان واقع شده است و ارتفاع آن از سطح زمین 36 متر می باشد . این پارک که فبر مونت و پارک تپه ای تلوک بلنگاه را بهم وصل می نماید، بعنوان بزرگترین پل پیاده رو درسنگاپور شناخته می گردد. پل، شکلی مواج دارد و از 7 میله فولاد منحنی شکل مواج تشکیل شده است. میله های منحنی شکل آلاچیق هایی را ایجاد نموده اند که در آن ها برای نشستن افراد، جایگاه هایی قرار داده شده است؛ چوب هایی که برای ساخت کف این پل استفاده شده چوب های خاص آسیای شرقی هستند.

تپه بوکیت تیماه

تنها ارتفاع طبیعی در این فهرست، تپه های بوکیت تیماه است که ماجراجویان می توانند بجای بالا رفتن از آسانسورهای ساختمان های این شهر از آن ها بالا فرایند . بوکیت تیماه در کنار مرکز جزیره اصلی سنگاپور واقع شده است . ارتفاع این تپه 163.63 متر است و بلندترین نقطه در سنگاپور است. در این تپه برای کوهنوردی امکاناتی قرار داده شده که رسیدن به بالای آنرا آسان نموده است. برای این کوهنوردی کفش ورزشی و بطری آب همراه داشته باشید که برای رسیدن با آن بالا 2 ساعت زمان احتیاج است.

مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

با اینکه قرار گرفتن این مرکز خرید در این فهرست کمی عجیب است اما باید بدانید که این مرکز پارکی در پشت بام خود دارد که در طبقه چهارم آن است و چندان ارتفاع زیادی ندارد . این پارک از ساختاری محصر بفرد برخوردار است و با 97000 متر مربع مساحت شامل زمین چمن، درختان بامبو، پارک بازی بچه ها و حوض می باشد وهمه این ها در پشت بام بزرگ ترین مرکز خرید سنگاپور قرار گرفته اند. وقتی خورشید در حال غروب است شما می توانید زوج هایی را بر روی پله های این پارک ببینید که از آسمان زیبای نارنجی و نسیم خنک دریا لذت می برند.

منبع:hubpages.com

منبع: الی گشت
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2095

به "تور سنگاپور: مرتفع ترین مکان های سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور: مرتفع ترین مکان های سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید