مشهورترین قطارهای تفریحی لوکس جهان

به گزارش مجله ابوذریون، وسایل نقلیه عمومی همواره صرفا وسیله ای برای رسیدن به مقصد نیستند و گهگاه به اشکال مختلف، خود به هدف سفر تبدیل می شوند. اگر برای رسیدن به مقصد عجله ای ندارید و می خواهید تجربه ای متفاوت از راحتی و آرامش و همین طور امکانات لوکس و مجلل داشته باشید، مسافرت با قطارهای لوکس برای شما جذاب خواهد بود. قطارهای تفریحی لوکس از جمله وسایل نقلیه ای هستند که کمترین آسیب را به محیط زیست می رسانند و در طول سفر امکان لذت بردن از مناظر زیبای طبیعت را برای مسافر مهیا می نمایند. با خبرنگاران همراه باشید.

مشهورترین قطارهای تفریحی لوکس جهان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی رایگان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

قطار به علت ویژگی های خاص ازجمله فضای زیاد و توان بالای حمل بار، وسیله ای مناسب برای مجهز شدن به امکاناتی خارج از تعریف وسیله نقلیه است که این ویژگی به اشکال مختلف مورداستفاده قرار می گیرد. یکی از بارزترین نمونه ها، قطارهای تفریحی لوکس هستند که در ادامه با چند مورد از مشهورترین آن ها آشنا می شویم.

قطار سریع السیر ونیس سیمپلون (VSOE)

ونیس سیمپلون افسانه ای، مشهورترین و اصیل ترین قطار تفریحی لوکس جهان به شمار می آید که البته بخش اعظم شهرت خود را مدیون آگاتا کریستی و رمان قتل در قطار سریع السیر شرق است. به محض سوارشدن در این قطار، حس باشکوه باقیمانده از دوران طلایی مسافرت با قطار به شما منتقل می گردد. واگن های زیبا و باشکوه این قطار که به دقت حفظ و نگهداری می شوند، منظره های بی بدیل آلپ، رستوران فوق العاده و کوپه های لوکس با تختخواب های مجلل ساخت شرکت Pullman، تجلی گر بخش مهمی از تاریخ باشکوه و جذاب صنعت حمل ونقل هستند و تجربه ای تکرار نشدنی و لذت بخش در اختیار مسافران قرار می دهند. البته استفاده از این امکانات، هزینه زیادی دارد ولی بی تردید ونیس سیمپلون لوکس ترین قطار تفریحی جهانست و حتی رضایت سخت گیرترین افراد را نیز به راحتی جلب می نماید. این قطار یک بار در سال در جهت پاریس به استانبول حرکت می نماید و در طی این سفر یک هفته ای از 7 کشور اروپایی می گذرد. قیمت بلیت کوپه دوبل در این سفر از 9750 دلار شروع می گردد که این هزینه شامل استفاده از رستوران نیز هست. سایر تورهای پرطرفدار این قطار عبارت اند از: تور 5روزه پراگ به لندن با حداقل هزینه 3920 دلار، سفر 8 روزه در جهت ونیز، کراکوف، درسدن، پاریس و لندن با حداقل قیمت 7950 دلار.

قطار تفریحی الکساندر نوسکی (Alexander Nevsky)

الکساندر نوسکی یک قطار خصوصی روسی است که می توان آن را هتلی لوکس بر روی چرخ توصیف کرد. این قطار دارای مدرن ترین امکانات رفاهی ممکن و بهترین سرویس دهی برای مسافران است. واگن های VIP این قطار در هر کوپه، سرویس بهداشتی کامل، تلویزیون کابلی، وای فای مستقل دارند. این امکانات به همراه واگن رستوران لوکس و مناظر زیبای طبیعت، الکساندر نوسکی را به انتخاب اول مسافران مشکل پسند تبدیل می نماید. کوپه های دوتخته این قطار با دو گزینه تختخواب دوطبقه و تختخواب دونفره ارائه می شوند. تورهای این قطار تفریحی لوکس در جهتهای رفت وبرگشت مسکو به سنت پترزبورگ و خط آهن سراسری سیبری برگزار می شوند و به لطف امکانات لوکس و مدیریت فوق العاده، تجربه ای متفاوت و خاطره ساز در اختیار مسافران می گذارند. این قطار به افتخار الکساندر نوسکی؛ دوک اعظم نووگراد و یکی از چهره های شاخص روسیه در قرون وسطا نام گذاری شده است که به دلیل پیروزی تاریخی اش در مقابل تهاجم آلمان شهرت زیادی دارد.

قطار تفریحی رواس ریل (Rovos Rail)

رواس ریل که مایه غرور آفریقا و یکی از لوکس ترین قطارهای تفریحی جهان است، در سال 1989 فعالیت خود را شروع کرد و 75 واگن لوکس و 6 لوکوموتیو در آن استفاده می شوند که بسیاری از آن ها به دفعات تحت تعمیر و حتی بازسازی کلی قرارگرفته اند. رواس ریل با گنجایش حمل حداکثر 72 مسافر، جادارترین و راحت ترین قطار لوکس تفریحی است و مبلمان سنتی آن با جلوه ای غیرمعمول و باشکوه، تجربه ای منحصربه فرد در اختیار مسافران قرار می دهد. سفر با رواس ریل، فرصتی مناسب برای درک تجمل و شکوه شاعرانه زندگی اشرافی سالیان دور به همراه لذت بردن از چشم اندازهای مبهوت کننده و حیات وحش بکر قاره آفریقا است. منبع : TravelViViمنبع: کجارو
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 808

به "مشهورترین قطارهای تفریحی لوکس جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهورترین قطارهای تفریحی لوکس جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید