مقاله: هتل لمردین پوکت (تایلند)

به گزارش مجله ابوذریون، در هتل لمردین پوکت شما می توانید در 2 استخر روباز هتل یک آب تنی حسابی کنید، در اسپای هتل خستگی سفر را از تن تان بیرون کنید، یک روز از تور پوکت خود را در ساحل سپری کنید و پوست تان را برنزه کنید یا در سایه چترها استراحت کنید. هتل لمردین پوکت 5 رستوران و یک کافی شاپ دارد. این هتل همچنین چندین محل فروش نوشیدنی شامل دو تا در داخل هتل، یکی در کنار استخر و یکی دیگر در کنار ساحل دارد. وای فای در مکان های عمومی رایگان است. این هتل لوکس همچنین خدماتی مانند باشگاه رایگان بچه ها، استخر بچه ها و زمین تنیس را به مسافران تور تایلند ارائه می دهد. پارکینگ هتل رایگان است و امکان سیگار کشیدن در بخش های مشخص شده وجود دارد.

مقاله: هتل لمردین پوکت (تایلند)

هتل لمردین حدود 5 کیلومتر با ساحل پرتحرک پاتونگ، 15 کیلومتر با زمین گلف، 20 کیلومتر با معبد چالونگ، محل شکار و زمین بازی پینت بال فاصله دارد. فرودگاه بین المللی پوکت هم 45 دقیقه با ماشین تا هتل فوق فاصله دارد.

یکی از ویژگی های اصلی این هتل لمردین پوکت محل قرار گیری آن است، این هتل در یکی از مشهورترین سواحل این جزیره به نام پاتونگ قرار دارد. هتل لمردین پوکت در نزدیکی مرکز خرید جانگ سیلون و خیابان بنگلا که از اصلی ترین جاذبه های گردشگری پوکت هستند، قرار دارد.

رستوران Ariake در هتل لمردین پوکت به مسافران تور پوکت تجربه غذاهای اصیل ژاپنی به سبک تپانیاکی را می دهد. این رستوران دنج، دکوری سنتی و زیبا و منویی به همان اندازه جذاب دارد. رستوران Latest Recipe در محیطی مدرن غذاهای معروفی از سراسر جهان و غذاهای لذیذ تایلندی را ارائه می دهد. این رستوران در تمام روز باز است. رستوران Portofino تحت نظر یک سرآشپز ایتالیایی با تجربه، غذاهای سنتی ایتالیایی را به سبک رستوران های محلی این کشور و از مناطق مختلف ایتالیا به مسافران خوش شانس تور تایلند ارائه می دهد.

منبع مقاله: هتل لمردین پوکت (تایلند)

انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2060

به "مقاله: هتل لمردین پوکت (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: هتل لمردین پوکت (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید