چاپ تراکت: نقی زاده: علت جدایی ام از تراکتور عمل نکردن به بعضی از بندهای قراردادم بود، مقابل پدیده خوش شانس نبودیم

به گزارش مجله ابوذریون، علیرضانقی زاده هافبک تیم فوتبال آلومینیوم علت انصرافش از حضور در تراکتور تبریز و پیوستن به این تیم اراکی را تشریح کرد.

چاپ تراکت: نقی زاده: علت جدایی ام از تراکتور عمل نکردن به بعضی از بندهای قراردادم بود، مقابل پدیده خوش شانس نبودیم

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

علیرضانقی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره ملاقات تیمش برابر پدیده و اینکه خیلی ها معتقدند سطح فنی این مسابقه بسیار ضعیف بود، گفت: کیفیت فنی بازی بد نبود، ولی متأسفانه کیفیت زمین چمن ورزشگاه امام رضا (ع) اصلاً در حد این ورزشگاه نبود و امیدوارم مسئولان استان خراسان در این زمینه فکری اساسی نمایند. متأسفانه چمن ورزشگاه بلند بود و چاله های زیادی هم در ورزشگاه می دیدیم که این موضوع کار هر دو تیم را سخت نموده بود.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ادامه خاطر نشان کرد: آمار بازی نشان می دهد که ما تیم برتر میدان بودیم و اگر خوش شانس بودیم قطعاً سه امتیاز را می گرفتیم. من معتقدم که آلومینیوم مستحق برد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا بعد از عقد قرارداد با تراکتور تصمیم به جدایی از این تیم گرفت، گفت: همه از شرایط تراکتور مطلع هستند و می دانند که این تیم مشکلاتی در فصل نقل وانتقالات داشت و پنجره هم بسته بود. علت جدایی من از تراکتور عمل نکردن به بعضی از بندهای قرارداد بود و از طرفی مشکل رضایت نامه هم داشتم و در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم. من دوست داشتم به تراکتور یاری کنم، ولی متأسفانه شرایط برای ماندنم در این تیم فراهم نبود. حالا هم از حضور در آلومینیوم خوشحالم و امیدوارم فصل خوبی در این تیم داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1978

به "چاپ تراکت: نقی زاده: علت جدایی ام از تراکتور عمل نکردن به بعضی از بندهای قراردادم بود، مقابل پدیده خوش شانس نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ تراکت: نقی زاده: علت جدایی ام از تراکتور عمل نکردن به بعضی از بندهای قراردادم بود، مقابل پدیده خوش شانس نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید