هتل رویال آسارلیک بدروم؛ اقامتگاهی 5 ستاره در محاضره ساحل، کافه ها و خیابان های دیدنی و توریستی

به گزارش مجله ابوذریون، شهر بدروم یکی از شهرهای محبوب کشور ترکیه است که هر ساله تعداد بی شماری گردشگر را پذیرا می باشد. یکی از هتل های 5 ستاره این شهر Royal Asarlik Beach Hotel است که در منطقه گومبت قرار گرفته است و بسیار مجهز می باشد. این هتل در سال 2005 ساخته شد و مساحت کلی آن 16000 متر مربع است.

هتل رویال آسارلیک بدروم؛ اقامتگاهی 5 ستاره در محاضره ساحل، کافه ها و خیابان های دیدنی و توریستی

این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. در نزدیکی این هتل کافه ها و خیابان های شلوغ شبانه زیادی وجود دارد. Royal Asarlik Beach Hotel دارای امکاناتی از قبیل: ساحل اختصاصی، پذیرش شبانه روزی، اتاق جلسات، لابی، اینترنت لابی رایگان، آسانسور، رستوران، کافی شاپ، خدمات spa، حمام ترکی، سونا خشک، جکوزی و سونا بخار است.

گفتنی است که بدانید سرویس دهی در این هتل به صورت uall انجام می گردد. گردشگران می توانند بچه ها خود را به باشگاه بچه ها و استخر بچه ها ببرند تا در آن جا به سرگرمی بپردازند. در هتل رویال آسارلیک سرگرمیات شبانه ای مانند مسابقات مجذوب نماینده، نمایش، آواز و موسیقی نیز برای میهمانان در نظر گرفته شده است. هتل دارای 6 کافه می باشد که گردشگران می توانند به دلخواه از نوشیدنی های لذیذ و دلچسب هر یک از آن ها بهره ببرند. این کافه ها شامل کافه marine، کافه لابی، کافه palm، کافه panorama، کافه ساحلی و کافه green می گردد و در این کافه ها نوشیدنی های بین المللی و محلی سرو می گردد.

Royal Asarlik Beach Hotel حدود 350 اتاق دارد که اتاق های خانوادگی، استاندارد و ریلکس را شامل می گردد. تمامی اتاق ها امکاناتی از قبیل: اینترنت، حمام اختصاصی با دوش مخصوص و وان، بالکن، خدمات خانه داری، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و سیستم تهویه مطلوب دارد. Royal Asarlik Beach Hotel تا مرکز شهر 5 کیلومتر و تا فرودگاه بدروم حدود 35 کیلومتر فاصله دارد. بعلاوه هتل های gun-ay hotel و turihan beach در کنار هتل رویال آسارلیک قرار گرفته است.

این هتل تقریبا در مرکز شهر بدروم واقع شده است و تنها با مرکز شهر 3 کیلومتر فاصله دارد و مهمانان آن می توانند با طی کردن یک مسیر پیاده روی کوتاه به جاذبه های گردشگری بدروم و اماکن سرگرمیی بدروم دسترسی پیدا نمایند. برای مثال ساحل بیتز فقط به مقدار 21 دقیقه پیاده روی و ساحل بارداکجی به مقدار 26 دقیقه پیاده روی با این هتل فاصله دارند.

بدروم مارینا و آمفی تئاتر بدروم به مقدار 34 دقیقه پیاده روی با هتل رویال آسارلیک بیچ بدروم فاصله دارند. آرامگاه هالیکارناسوس به مقدار 37 دقیقه پیاده روی با هتل رویال آسارلیک بیچ بدروم فاصله دارد و ترمینال قایقرانی بدروم نیز در فاصله 40 دقیقه پیاده روی از هتل واقع شده است. این هتل با دارا بودن لوکیشن بی نظیر، خدمات اسپای لوکس و امکانات سرگرمیی یکی از برترین هتل های بدروم محسوب می گردد. فرودگاه میلاس بدروم 39 کیلومتر با هتل رویال آسارلیک بیچ بدروم فاصله دارد.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 خرداد 1403 بروزرسانی: 23 خرداد 1403 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2455

به "هتل رویال آسارلیک بدروم؛ اقامتگاهی 5 ستاره در محاضره ساحل، کافه ها و خیابان های دیدنی و توریستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رویال آسارلیک بدروم؛ اقامتگاهی 5 ستاره در محاضره ساحل، کافه ها و خیابان های دیدنی و توریستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید