هتل سان شاین اند رزیدنسیز پاتایا

به گزارش مجله ابوذریون، هتل سان شاین اند رزیدنسیز (Sunshine Hotel & Residences)، یکی از بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های کشور تایلند برای بازدید هستند. در این مقاله شما را با خدمات و امکانات این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل سان شاین اند رزیدنسیز پاتایا

هتل سان شاین اند رزیدنسیز یکی از هتل‌های پاتایا است که در سال 2010  آن را مورد بازسازی قرار دادند. این هتل 275 اتاق دارد که در دسته‌های اکونومی، اتاق استاندارد، اتاق سوپریور، اتاق دلوکس، اتاق سان شاین و اتاق سی ویو دسته‌بندی می‌شوند.

مهمانان در هنگام گرسنگی می توانند به رستوران و کافه هتل مراجعه می‌کنند و از طعم دلپذیر انواع غذا های تایلندی، اروپائی، هندی، بین‌المللی و آسیائی لذت کافی را در تور پاتایا خواهند برد.

خدمات اتاق در سان شاین اند رزیدنسیز پاتایا که از برترین هتل های 3 ستاره تایلند می باشد از ساعت 8:00 آغاز می‌گردد و تا 12 نیمه شب ادامه پیدا می‌کند. مسافران تجاری می‌توانند برای پیشبرد اهداف کاری خود از اتاق جلسه و کنفرانس استفاده کنند.

انبار چمدان، فکس و کپی، میز تور، صرافی، تهویه مطبوع، اتاق های خانوادگی، فروشگاه، امکانات برای مهمانان ناتوان، صندوق امانات و اتاق های عاری از سیگار از دیگر خدمات رفاهی این هتل برای اقامت هستند.

در هنگام گرسنگی در این هتل می‌توانید به رستوران و کافه هتل مراجعه نمایید و از طعم دلپذیر انواع غذاهای تایلندی، اروپایی، هندی، بین المللی و آسیایی را بچشید.

 تلویزیون ال سی دی، تهویه مطبوع، تلفن، سشوار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و یخچال از امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل مقرون به صرفه در پاتایا هستند.

انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 644

به "هتل سان شاین اند رزیدنسیز پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سان شاین اند رزیدنسیز پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید