همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ
به گزارش مجله ابوذریون، علم بازاریابی هم با استفاده از ابزارها و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ بیشترین تطبیق را با عصر حاضر خواهد داشت و میتواند کسب و کارها را به خوبی توسعه دهد و در مواردی راهی به عرصه های بین المللی باز کند.
برای اجرای دیجیتال مارکتینگ ابزارهای حرفه ای بسیاری وجود دارد. مهم شناخت و آموزش اصولی استفاده از این ابزارها است. به همین دلیل دانشگاه گلرنگ ، همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ را برگزار می نماید.
نشست خبری با مدیران هلدینگ گلرنگ و اصحاب رسانه در راستای برگزاری همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ برگزار گردید.
رییس دانشگاه گلرنگ در راستای معرفی این دانشگاه گفت: دانشگاه گلرنگ یک دانشگاه سازمانی است که مسئولیت آن در 5 یا 6 حوزه تعریف شده است. مجموعه این فعالیت ها به نام دانشگاه گلرنگ مطرح می گردد. به همین دلیل همایشی با نام یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ برگزار می گردد و سال آینده در مجتمع کوروش مال به استارت آپ های برتر جایزه می دهیم.
در ادامه نشست مسئول اجرا و دبیر همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ گفت : در این رویداد به تشریح دلایل و ضرورت های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها خواهیم پرداخت
سارا مریدی در ادامه اضافه نمود: در این همایش سعی می گردد نگاهی به آینده دیجیتال مارکتینگ در ایران بپردازیم . در بخش های دیگر هم به پرسش و پاسخ با مدیران و کارشناسان و اساتید فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت.
منبع: تجارت نیوز