همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ

به گزارش مجله ابوذریون، علم بازاریابی هم با استفاده از ابزارها و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ بیشترین تطبیق را با عصر حاضر خواهد داشت و میتواند کسب و کارها را به خوبی توسعه دهد و در مواردی راهی به عرصه های بین المللی باز کند.

همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ

برای اجرای دیجیتال مارکتینگ ابزارهای حرفه ای بسیاری وجود دارد. مهم شناخت و آموزش اصولی استفاده از این ابزارها است. به همین دلیل دانشگاه گلرنگ ، همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ را برگزار می نماید.

نشست خبری با مدیران هلدینگ گلرنگ و اصحاب رسانه در راستای برگزاری همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ برگزار گردید.

رییس دانشگاه گلرنگ در راستای معرفی این دانشگاه گفت: دانشگاه گلرنگ یک دانشگاه سازمانی است که مسئولیت آن در 5 یا 6 حوزه تعریف شده است. مجموعه این فعالیت ها به نام دانشگاه گلرنگ مطرح می گردد. به همین دلیل همایشی با نام یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ برگزار می گردد و سال آینده در مجتمع کوروش مال به استارت آپ های برتر جایزه می دهیم.

در ادامه نشست مسئول اجرا و دبیر همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ گفت : در این رویداد به تشریح دلایل و ضرورت های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها خواهیم پرداخت

سارا مریدی در ادامه اضافه نمود: در این همایش سعی می گردد نگاهی به آینده دیجیتال مارکتینگ در ایران بپردازیم . در بخش های دیگر هم به پرسش و پاسخ با مدیران و کارشناسان و اساتید فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2177

به "همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید