هیچ تیمی برای لیگ آمادگی 100درصدی ندارد

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معتقد است، هیچ تیمی نمی تواند با آمادگی صددرصدی وارد لیگ گردد و فرایند آماده سازی در طول بازی ها باید همچنان ادامه یابد.

هیچ تیمی برای لیگ آمادگی 100درصدی ندارد

محمد غیاثی پس از کسب مقام دوم رقابت های چهارجانبه یادواره شهید علی لندی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: از دو ماه پیش فرآیند آماده سازی تیم را آغاز کردیم و تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. اما باید توجه داشت که فرآیند آماده سازی در طول لیگ هم ادامه دارد و تا قبل بازی ها نمی توان به آمادگی 100درصد رسید.

وی در مورد اردوهای آماده سازی تیم، شرح داد: با همکاری باشگاه اردوی برون مرزی ترکیه برگزار گردید و آماده سازی خوبی داشتیم. پس از آن در مسابقات چهارجانبه سپاهان شرکت کردیم که باعث شد شناخت خوبی نسبت به توانمندی های خود و رقبا پیدا کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد اظهار داشت: در فرصت یک هفته ای تا آغاز لیگ باید روی نقاط ضعف تیم تمرکز کنیم.

وی تاکید نمود: تیم ما هم به مرور و با تمرینات بیشتر به روزهای اوج خود باز خواهد گشت و می توانیم نهایت استفاده از پتانسیل یاران خود را ببریم.

غیاثی سطح لیگ برتر سال جاری را نامعلوم دانست و ادامه داد: سطح لیگ به سبب تکثر بازیکنان بالاست، اما تا زمانی که بازی ها آغاز نشود، نمی توان نظر قطعی درخصوص سطح بازی ها داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1988

به "هیچ تیمی برای لیگ آمادگی 100درصدی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ تیمی برای لیگ آمادگی 100درصدی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید