شرایط مبهم سرپرست تیم ملی در آستانه اعزام به اتریش

به گزارش مجله ابوذریون، صبح امروز خداداد افشاریان در برنامه تلویزیونی استادیوم درمورد جانشین حمید استیلی، سرپرست مستعفی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بهرام رضاییان که پیش از این هم در اردو ها بوده و حواسش کامل به تیم ملی بود، سرپرست تیم ملی است و این موضوع امروز و فردا اعلام خواهد شد. طبق صحبتی که با رضاییان داشتم او گفت مهدی تاج به من گفته سرپرست تیم ملی هستی و با این تیم به اتریش می روی.

شرایط مبهم سرپرست تیم ملی در آستانه اعزام به اتریش

با وجود این اظهارنظر عضو هیات رئیسه فدراسیون، طبق پیگیری های خبرنگار ورزشی فارس مهدی تاج برای انتخاب سرپرست تیم ملی هنوز به جمع بندی نرسیده و تکلیف سرپرست تیم ملی تا به امروز قطعی نشده است.

رضاییان در حال حاضر در منطقه ها عسلویه و جم حضور دارد و تا به امروز هم حکمی برای وی و هیچ فرد دیگری برای سرپرستی تیم ملی صادر نشده است. هرچند به احتمال فراوان او مانند سفر تیم ملی به کره جنوبی و قطر، در سفر به وین نیز به عنوان نماینده هیات رئیسه ملی پوشان را همراهی خواهد نمود و حتی ویزای اتریش را نیز دریافت نموده، اما تا به امروز حکمی برای رضاییان به عنوان سرپرست تیم ملی صادر نشده و پیگیری ها برای انتخاب جانشین حمید استیلی ادامه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2283

به "شرایط مبهم سرپرست تیم ملی در آستانه اعزام به اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مبهم سرپرست تیم ملی در آستانه اعزام به اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید