پروژه آبرسانی از دریای عمان به استان های کم آب به زودی شروع می گردد

به گزارش مجله ابوذریون، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: پروژه آبرسانی از دریای عمان به زودی اجرایی و عملی خواهد شد.

پروژه آبرسانی از دریای عمان به استان های کم آب به زودی شروع می گردد

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

رحمدل بامری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در چابهار گفت: پروژه انتقال آب دریای عمان به استان های سیستان و بلوچستان، خراسان های شمالی و جنوبی با حضور معاونین وزرا و استانداران سه استان هفته آینده افتتاح می گردد که به موقع اطلاع رسانی های آن انجام خواهد شد.

فرماندار ویژه چابهار اضافه نمود: همچنین فرودگاه بین المللی چابهار نیز توسط وزیر راهکار کلنگ زنی شده و به همت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) کارهای ساختش به سرعت در حال اجرا است.

وی گفت: این فرودگاه بالاخره به پایان رسید و در حوزه حاشیه نشینی به زودی اقدامات اجرایی آن شروع خواهد شد و تصمیم گیری های آن در حال اجرا است؛ بلکه یک بار برای همواره بتوانیم به مردمی که دچار مسائل مختلفی هستند، هویت بخشی کنیم چرا کانون شهروندان جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرماندار چابهار ادامه داد: بازارچه ریمدان نیز به زودی زیرساخت ها با سرعت تکمیل خواهد شد و هم اکنون نیز روزانه بالغ بر 120 کامیون و تریلی مربوط به حمل و نقل، صادرات و واردات از این مرز در حال عبور و مرور هستند.

395، ش

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 815

به "پروژه آبرسانی از دریای عمان به استان های کم آب به زودی شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه آبرسانی از دریای عمان به استان های کم آب به زودی شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید