پلیس مالزی: مسافر ایرانی هواپیمای مفقودشده تروریست نیست

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: پلیس مالزی امروز گفت که یکی از دو مسافر هواپیمای مفقودشده خطوط هوایی این کشور که از گذرنامه سرقتی استفاده نموده بود و هویت وی ایرانی اعلام شده بود، ارتباطی با هیچ گروه تروریستی نداشته است.

پلیس مالزی: مسافر ایرانی هواپیمای مفقودشده تروریست نیست

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شینهوا، پلیس مالزی بعد از ظهر امروز (سه شنبه) بیان کرد که یکی از دو مسافر هواپیمای مفقود خطوط هوایی این کشور که از گذرنامه سرقتی استفاده نموده بود و هویت وی ایرانی اعلام شده بود، ارتباطی با هیچ گروه تروریستی نداشته است.

خالد ابوبکر، رئیس پلیس ملی مالزی در کنفرانس خبری امروز خود گفت: ما معتقدیم که این تبعه ایران عضو هیچ گروه تروریستی نبوده است و فکر می کنیم وی قصد مهاجرت به آلمان را داشته است.

این مقام پلیس همچنین گفت: مادر این مرد جوان ایرانی در فرانکفورت، منتظر وی بود و هنگامی که پسرش وارد این شهر نشد، با مقامات مالزی تماس گرفت.

بنا بر این گزارش، این جوان 19ساله ایرانی به نام پوریا نورمحمد مهرداد با استفاده از یک گذرنامه اتریشی سرقت شده سوار این هواپیما شده بود.

رئیس پلیس ملی مالزی با این حال وقوع یک حمله تروریستی را به عنوان یک علت احتمالی ناپدید شدن هواپیما، رد نکرد.

خطوط هوایی مالزی اعلام نموده است که کوشش ها برای یافتن هواپیمای مسافربری MH370 در حال حاضر در تنگه مالاکا واقع در غرب مالزی همچنان ادامه دارد.

در حالی که جست وجو برای پیدا کردن بوئینگ خطوط هوایی مالزی که با 239 مسافر ناپدید شده ادامه دارد، فایننشیال تایمز انگلستان طی گزارشی مدعی شد بلیط ها برای دو مسافری که از گذرنامه های دزدیده شده برای سوار شدن بر هواپیما استفاده نموده اند، توسط یک ایرانی به نام علی خریداری شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 417

به "پلیس مالزی: مسافر ایرانی هواپیمای مفقودشده تروریست نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس مالزی: مسافر ایرانی هواپیمای مفقودشده تروریست نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید