پوکت در پی جذب گردشگران با کیفیت

به گزارش مجله ابوذریون، پوکت تاکنون در صنعت گردشگری و جذب گردشگران مختلف، عملکرد خوبی داشته است؛ اما اکنون این مقصد گردشگری مهم در آسیای شرقی توجه ویژه خود را معطوف گردشگران با کیفیتی نموده است که به رونق بیشتر چرخه اقتصادی پوکت یاری می نمایند.

پوکت در پی جذب گردشگران با کیفیت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

جذب گردشگران با کیفیت می تواند منجر به رشد بیش از 30٬000٬000٬000 بات تایلند (30 میلیارد بات) در درآمد گردشگری پوکت می گردد. هدف از این کار، به ویژه، جذب گردشگران جوان آسیایی ثروتمند، گردشگران ولخرج اروپایی و گردشگران کاری-تفریحی با استفاده از جاذبه های گردشگری پرطرفدار و جذاب است. همچنین، پوکت در صدد ایجاد مرکزی برای برگزاری کنفرانس های مختلف است.

والایه چیراتیوات، معاون مدیر کل CPN، می گوید:

CPN، پوکت را به عنوان شهری در نظر گرفته است که به عنوان نماینده تایلند از توانمندی خوبی در پذیرایی از گردشگرانی که از نقاط مختلف دنیا به اینجا می آیند، برخوردار است و انتظار می رود که در چند سال آینده، تعداد گردشگرانی که وارد این شهر می شوند، به 20٬000٬000 نفر (20 میلیون) برسد.

در نتیجه، ما اقدام به تاسیس یک برند جدید و پرچم دار در صعنت گردشگری لوکس به نام سنترال پوکت نموده ایم که با اجرای پروژه هایی به ارزش 20٬000٬000٬000 بات تایلند (20 میلیارد) و با بهره گیری از استراتژی گردشگری نخبه دنیای به ارزش 3٬000٬000٬000 بات (3 میلیارد) کوشش می نماید تا نیازهای گردشگرانی را که در حال حاضر بر روند دنیای تاثیرگذار هستند و با عنوان گردشگران باکیفیت شناخته می شوند، برآورده سازند.

او می افزاید:

ما معتقدیم که سنترال پوکت تبدیل به مقصدی در سطح استانداردهای دنیای می گردد و به افزایش تعداد گردشگران با کیفیتی که پول های شان را در صنعت گردشگری تایلند خرج می نمایند یاری می نماید، رشد اقتصادی و گردشگری پوکت را سرعت می بخشد و باعث ایجاد یک اقتصاد مدور در سرتاسر استان با جریان اقتصادی بیشتر از 30٬000٬000٬000 بات (30 میلیارد بات) در هر سال می گردد که می تواند با تکیه بر مراکز خرید، سالن های کنفرانس، هتل ها، جاذبه های گردشگری و سیستم حمل و نقلی خود درآمد ثابت و پایداری برای کشور به ارمغان بیاورد.

گروه های هدف ما، جوانان ثروتمند نسل هزاره آسیای شرقی مانند چینی ها، کره ای ها، ژاپنی ها، تایوانی ها، هنگ کنگی ها، سنگاپوری ها و مالزیایی ها هستند. این افراد در سنی قرار دارند که می توانند کار نمایند و امید زیادی به رشد سریع درآمد و موفقیت آن ها در سنین جوانی وجود دارد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 252

به "پوکت در پی جذب گردشگران با کیفیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوکت در پی جذب گردشگران با کیفیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید