چالش دیجی پی برای توسعه محصولات فین تک

به گزارش مجله ابوذریون، دیجی پی میخواهد برنامک هایی (Mini- Apps) برای ارائه در سوپراپ DigiPay که یک برنامه کاربردی جامع اقتصادی است، ایجاد کند. در این راستا برنامه ای به نام Digipay Fintech Challenge تعریف شده است که از تیم های 1 تا 3 نفره دعوت می نماید تا در این چالش شرکت نمایند.

چالش دیجی پی برای توسعه محصولات فین تک

تیم ها و افراد پس از شرکت در چالش آنلاین که حل یک Business Case از نظر فنی و کسب وکار است، دعوت می گردد تا در این برنامه شرکت نمایند و در دوماه آینده با همکاری نزدیک دیجی پی به دنیای فین تک قدم گذارند.

چالش آنلاین کسب وکار

این چالش یکی از موضوعات روز دنیای فین تک است و تیم های شرکت نماینده یک هفته فرصت خواهند داشت تا برای این موضوع راهکار هایی ایجاد نمایند. این راهکار ها شامل راهکارهای فنی مرتبط با کسب وکار است. در این چالش افراد یا تیم ها باید یک محصول را تا حد قابل قبولی بسازند و با API های ارائه شده راهکاری ارائه نمایند که به درستی کار کند. در قسمت کسب وکار هم سوالاتی در رابطه با حوزه های مختلف کسب و کار مطرح می گردد و نگاه افراد را نسبت به آینده کسب و کار آنالیز می نماید.

ملاک ارزیابی در این چالش آنلاین توانایی ساخت یک محصول و داشتن دید مناسب نسبت به کسب وکار است و پیشنهاد می گردد به صورت تیمی و همکاری با افراد از تخصص های متناسب در این چالش شرکت کنید.

برنامه حضور برای توسعه محصول

در این چالش، از افراد و تیم های برگزیده مرحله آنلاین که توانایی توسعه محصولی (Mini- app) بر پایه وب را در حوزه فیتنک دارند، دعوت می گردد تا در دوره ای دو ماهه به توسعه محصول بپردازند و در تعامل با بازوی فین تک خبرنگاران، دیجی پی، آن را به بازار و مشتریان دیجی پی ارائه نمایند.

موضوع و حوزه کاری محصول می تواند به دو صورت انتخاب گردد:

1) انتخاب از بین موضوعات و چالش های ارائه شده دیجی پی

2) ارائه موضوع و تایید تیم اجرایی دیجی پی

امکانات طراحی چالش

امکاناتی که در این چالش در اختیار شرکت نمایندگان قرار خواهد گرفت تا محصول خود را توسعه دهند به توضیح زیر است:

فضای کاری اشتراکی در خبرنگاران نکست به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته

پایگاه مشتریان دیجی پی (Customer Base)

مربی گری فنی، توسعه کسب وکار و طراحی محصول

زیرساخت

خروجی چالش ها

تیم های محصول، نرم افزار و کسب وکار در این چالش به صورت منظم همراه شرکت نمایندگان خواهند بود و نظرات خود را برای بهبود محصول ارائه خواهند کرد. تیم های اجرایی دیجی پی هم به صورت مستقیم همراه خواهند بود و هدایت لازم جهت توسعه محصولی در حوزه فین تک و پرداخت را در اختیار تیم ها قرار می دهند.

محصولاتی که در این دوره ایجاد شوند، می توانند در اپلیکیشن دیجی پی قرار گرفته و از درآمد ایجاد شده منتفع شوند (مدل همکاری به صورت تسهیم درآمد revenue share خواهد بود).

برنامه زمانی

مهلت ثبت نام: 23 آبان

امتحان آنلاین: 24 آبان- 1 آذر

آغاز برنامه و تیم سازی: 5 و 6 آذر

انتشار در دیجی پی: 1 بهمن

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 666

به "چالش دیجی پی برای توسعه محصولات فین تک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش دیجی پی برای توسعه محصولات فین تک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید