چهار استقلالی با سابقه گلزنی در دربی، ارسلان بهترین گلزن آبی ها

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، از هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم استقلال و پرسپولیس روز آدینه 24 اردیبهشت و از ساعت 19:30 در استادیوم آزادی به مصاف هم می فرایند که نتیجه این ملاقات می تواند در سرنوشت لیگ بیستم تاثیرگذار باشد.

چهار استقلالی با سابقه گلزنی در دربی، ارسلان بهترین گلزن آبی ها

استقلالی ها در حالی قدم به این میدان می گذارند که در بین بازیکنان فعلی آنها، 4 نفر سابقه گلزنی به تیم پرسپولیس را دارند و در بین این 4 نفر، ارسلان مطهری بهترین عملکرد را دارد.

مطهری در حالی با 3 گل به پرسپولیس بهترین عملکرد را در بین بازیکنان فعلی این تیم دارد که تنها 3 بار در این بازی عظیم بازی نموده و با ثبت آمار 3 گل در 3 دربی، یکی از بازیکنان برجسته در تاریخ این مسابقات عظیم به حساب می آید.

مطهری در اولین تجربه حضورش در دربی پیروز شد دبل کند و یک بار هم در آخرین تقابل دو تیم دروازه سرخ پوشان را باز کرد تا مهاجمی باشد که مدافعان پرسپولیس به صورت ویژه روی مهار او تمرکز نمایند. نکته جالب اینجاست که در هر دو بازی که مطهری پیروز به گلزنی شده، نتیجه بازی با تساوی 2-2 به سرانجام رسیده است.

مهدی قایدی با 2 گل بعد از مطهری بهترین گلزن در بین بازیکنان فعلی استقلال در دربی هاست. قایدی که همیشه در این مسابقات جزو چهره های شاخص بوده و عملکردی رویایی داشته، دو بار هم توانسته برای تیمش در این دیدارها گلزنی کند. او یک بار در جام حذفی پیروز به باز کردن دروازه سرخ پوشان شد و یک بار هم در آخرین تقابل دو تیم در لیگ برتر. نکته جالب در مورد قایدی این است که او اولین گلش به پرسپولیس را در دقیقه 4 زد تا گلی زودهنگام باشد و دومین بار نیز در دقیقه 92 پیروز به گلزنی شد تا این یکی از دیرهنگام ترین گل های دربی باشد.

وریا غفوری و محمد دانشگر هم هر کدام یک بار پیروز به باز کردن دروازه پرسپولیس شده اند تا آنها هم در بین بازیکنان فعلی استقلال طعم گل زدن در این بازی عظیم را چشیده باشند. در هر دو بازی که این دو مدافع پیروز به باز کردن دروازه سرخ پوشان شده اند، آبی پوشان تیم پیروز میدان بوده اند.

وریا غفوری در دیداری که 10 اسفند سال 96 برگزار گردید پیروز شد دروازه بیرانوند را در دقیقه 44 باز کند تا آبی پوشان با همان تک گل 3 امتیاز بازی را به حساب خود واریز نمایند. محمد دانشگر هم در چارچوب جام حذفی و در دیداری که 5 شهریور 99 برگزار گردید در دقیقه 92 دروازه پرسپولیس را باز کرد تا نتیجه بازی را به تساوی 2-2 کشیده و در ادامه آبی پوشان توانستند در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1800

به "چهار استقلالی با سابقه گلزنی در دربی، ارسلان بهترین گلزن آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار استقلالی با سابقه گلزنی در دربی، ارسلان بهترین گلزن آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید