محکومیت باشگاه استقلال و مهاجم پرسپولیس در کمیته معین شرایط

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای صادر شده در کمیته تعیین شرایط فدراسیون به شرح زیر است:

محکومیت باشگاه استقلال و مهاجم پرسپولیس در کمیته معین شرایط

* با توجه به شکایت علی محمدی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 7 میلیون و 630 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت ولی خورسندی از عیسی آل کثیر (بازیکن باشگاه پرسپولیس)، آل کثیر با قطعیت دادنامه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 40 میلیون ریال بابت اصل حق کارگزاری به علاوه مبلغ 84 میلیون و 872 هزار ریال به عنوان خسارات قانونی به ولی خورسندی محکوم شد.

* در پی شکایت سامان فرجام از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 185 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ چهار میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت محمد علی مردانی از باشگاه شهرداری تبریز (علم و ادب)، محکومیت خوانده به پرداخت هزینه دادرسی در حق خواهان به مقدار 17 میلیون و 300 هزار ریال است. همچنین تسلیم و رونوشت رای اصلی بدون رونوشت این رای تصحیح ممنوع است و تصمیم کمیته شرایط بازیکنان در قسمتی که مورد اشتباه نبوده در صورت قطعیت اجرا خواهد شد.

* در پرونده شکایت مهدی صدقیان از باشگاه شاهین بندرعامری، این باشگاه به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال بابت اصل خواست و مبلغ 4 میلیون و 360 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2045

به "محکومیت باشگاه استقلال و مهاجم پرسپولیس در کمیته معین شرایط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکومیت باشگاه استقلال و مهاجم پرسپولیس در کمیته معین شرایط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید