کالاهای اساسی به میزان کافی در استان قزوین ذخیره سازی شد

به گزارش مجله ابوذریون، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اقلام اساسی به میزان لازم در استان ذخیره سازی شده و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

کالاهای اساسی به میزان کافی در استان قزوین ذخیره سازی شد

به گزارش خبرنگاران، فاطمه خمسه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که با حضور منوچهر حبیبی معاون امور مالی استانداری قزوین، شفیعی فرماندار شهرستان قزوین، محمود محمودی مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین و اعضای ستاد تنظیم بازار برگزار گردید، اظهار کرد: قیمت میوه حدود 20 درصد زیر قیمت بازار است تا مردم بتوانند به راحتی احتیاج خود را تهیه نمایند.

وی ادامه داد: نظارت بر عرضه و توزیع توسط ناظران سازمان جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: در راستای حمایت فراورینماینده و مصرف نماینده؛ اولویت توزیع نهاده ها به واحدهای مرغ گوشتی است تا بتوانیم مرغ به موقع و با قیمت مناسب فراوری و عرضه کنیم.

وی بابیان اینکه تمام کوشش بر این است تا بخشی از مرغ فراوریی مرغداران با قیمت 11 هزار و 500 تومان عرضه گردد، توضیح داد: برای تأمین مرغ با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار اولویت اول توزیع نهاده ها بین واحدهای پرورش مرغ گوشتی استان است.

خمسه در انتها یادآور شد: با هماهنگی صورت گرفته کلیه واحدهای پرورش مرغ استان باید بخشی از مرغ خود را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 200

به "کالاهای اساسی به میزان کافی در استان قزوین ذخیره سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالاهای اساسی به میزان کافی در استان قزوین ذخیره سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید