کنسول PS5 از جنس طلای 24 عیار!

به گزارش مجله ابوذریون، کمپانی بریتانیایی Truly Exquisite به تازگی اعلام کرده است که قصد تولید کنسول PS5 ، در نسخه های سفارشی را دارد. با وجود آنکه تنها چند ماه به عرضه این کنسول باقی مانده است، می دانیم که تعداد محدودی از PS5 در اختیار برخی توسعه دهندگان، گیمرهای آزمایشی، رسانه ها و ... قرار گرفته است. اینک به نظر می رسد که Truly Exquisite نیز از دارندگان PS5 است.

کنسول PS5 از جنس طلای 24 عیار!

این کمپانی اعلام کرده است که دو یا سه نمونه سفارشی از پلی استیشن 5 را به تولید خواهد رساند. نسخه نخست از طلای 24 عیار تولید شده و نسخه دوم نیز از فلز گران قیمت پلاتین (Platinum) تولید می شود. افزون بر کنسول اصلی، کنترلر Dual Sense و هدست اختصاصی Pulse 3D Wireless نیز به همین شیوه تولید گشته و در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. از آنجایی که ابعاد این کنسول به نسبت مدل های فعلی بزرگ تر بوده و شاهد استفاده از متریال های گران قیمت در کنترلر و هدست هستیم، به نظر می رسد که باید در انتظار برچسب قیمت هایی گزاف باشیم.

Truly Exquisite تا کنون اشاره ای به قیمت گذاری این دو کنسول نکرده اما تأیید کرده است که هر محصول تنها در تعداد محدودی تولید خواهد شد. به عنوان مثال، تنها 100 کنسول با طراحی طلای 24 عیار روانه بازار خواهد شد. افزون بر آن، یک مدل سفارشی دیگر، با طلای 18 عیار و رنگ آمیزی Rose Gold نیز توسط این کمپانی عرضه خواهد شد. این کمپانی اعلام کرده است که عرضه کنسول های گران قیمت PS5 را تا سرانجام سال 2020 آغاز خواهد کرد.

Truly Exquisite یکی از فروشندگان کالاهای لوکس است که در وب سایت آن می توانید شاهد محصولات مشابه از گوشی های هوشمند، شامل برندهای سامسونگ و آیفون نیز باشید. به هر حال به نظر می رسد که این برای اولین بار در جهان است که شاهد ساخت کنسول های بازی از جنس طلا و پلاتین هستیم؛ محصولاتی که خرید آن برای بسیاری از کاربران غیر ممکن خواهد بود!

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1281

به "کنسول PS5 از جنس طلای 24 عیار!" امتیاز دهید

1 کاربر به "کنسول PS5 از جنس طلای 24 عیار!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنسول PS5 از جنس طلای 24 عیار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید