کونته: ایتالیا جواب خواسته هایم را داد، در یورو 2016 یک تیم واقعی خواهیم بود

به گزارش مجله ابوذریون، سرمربی ایتالیا از عملکرد تیمش در بازی محبت آمیز مقابل اسپانیا ابراز رضایت کرد.

کونته: ایتالیا جواب خواسته هایم را داد، در یورو 2016 یک تیم واقعی خواهیم بود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی ایتالیا عملکرد خوب شاگردانش در جریان تساوی یک بریک در بازی محبت آمیز خانگی مقابل اسپانیا را پاسخی مثبت به سطح انتظاراتش از تیم قلمداد کرد.

او پس از خاتمه بازی گفت: تساوی در بازی قبلی مقابل رومانی عادلانه نبود؛ چون ما خوب بازی نموده بودیم؛ درست همان اتفاقی که مقابل اسپانیا هم رقم زدیم. مقابل تیم قدرتمندی در حد و اندازه های اسپانیا جواب هایی را که لازم بود به وسیله عملکرد مثبت شاگردانم گرفتم. باید با همین میزان اتحاد و اشتیاق پیش برویم. نمی توانم بیش از آنچه بازیکنان در تمرینات ارائه می نمایند، انتظار داشته باشم. از حالا به بعد باید سرمان را پایین بیندازیم و به کوشش های مان ادامه دهیم.

سرمربی پیشین یوونتوس به مردم ایتالیا چنین قولی داد: به همه مردم کشورم تضمین می دهم که ما در یورو 2016 یک تیم واقعی خواهیم بود. بازیکنان خوبی در اختیار داریم؛ افرادی که به پیراهن ملی عشق می ورزند و می خواهند نماینده شایسته ای برای کشورشان باشند. سعی می کنیم آرام باشیم و بهترین نتایج ممکن را رقم بزنیم. بازی هایی مانند رقابت محبت آمیز با اسپانیا به افزایش تجربه جوانان تیم می انجامد. همواره سودای پیروزی دارم و هر نتیجه ای غیر از برد برایم یک ناکامی است.

کونته درباره عملکرد بازیکنانش گفت: کاندروا، پله، ادر، برناردسکی و اینسینیه خوب بازی کردند. اگر شما این شانس را داشته باشید که جای 3 بازیکن از 3 تازه نفس قدرتمند در جریان بازی بهره ببرید، می توانید روند یک بازی را به سود تیم خودتان تغییر دهید.

23

منبع: تسنیم
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 641

به "کونته: ایتالیا جواب خواسته هایم را داد، در یورو 2016 یک تیم واقعی خواهیم بود" امتیاز دهید

1 کاربر به "کونته: ایتالیا جواب خواسته هایم را داد، در یورو 2016 یک تیم واقعی خواهیم بود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: ایتالیا جواب خواسته هایم را داد، در یورو 2016 یک تیم واقعی خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید