کونته: همسرم از سفرم به تورین ناراحت شد، شب ولنتاین با یک شام رو در رو جبران می کنم

به گزارش مجله ابوذریون، سرمربی تیم فوتبال چلسی اعتراف کرد که سفر اخیرش به ایتالیا برای تماشای جدال شاگردان قدیمی اش برابر اینتر، موجب ناراضتی همسرش شده است.

کونته: همسرم از سفرم به تورین ناراحت شد، شب ولنتاین با یک شام رو در رو جبران می کنم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدت زمان اخذ ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته هفته گذشته برای تماشای دربی ایتالیا به تورین برگشت که این سفر او در روزهایی که به شاگردانش به خاطر نتایج خوب شان برابر لیورپول و آرسنال داده بود، نارضایتی همسرش الیزابتا را در پی داشته است.

کونته بعد از پیروزی خانگی قاطع تیمش در دربی لندن به شاگردانش یک روز استراحت داد اما خودش به جای اینکه این روز تعطیلی را در کنار اعضای خانواده اش سپری کند به ایتالیا برگشت تا دربی ایتالیا را تماشا کند و آنجا خرید های احتمالی بعدی اش برای تابستان را شناسایی کند.

همسر سرمربی 47 ساله آبی پوشان لندن اما از این تصمیم او چندان راضی نبود. کونته در این باره گفت: زمانی که به همسرم گفتم دارم به ایتالیا برمی گردم تا بازی یوونتوس و اینتر را تماشا کنم او ناراحت شد و به من گفت: چرا؟ چرا کنار ما وقت نمی گذرانی و کنار همسر و دخترت نمی مانی؟ گاهی اوقات من مجبور می شوم شرایطم را برای او شرح دهم و بگویم که شرایط کاری ام ایجاب می نماید به تماشای بازی سایر تیم ها بروم اما گاهی اوقات شرح این مسئله برای همسرم سخت است که در روز تعطیلی هم باید بروم و یک بازی را تماشا کنم. مثلاً یکشنبه هفته پیش من بازی های لیگ برتر انگلیس و بازی تیم های منچستری را تماشا کردم و پس از آن هم بازی های سری A را. اشتیاق و علاقه من نسبت به فوتبال زیاد است. همسرم اما تا پیش از آشنایی با من از فوتبال چیزی نمی دانست.

سرمربی پیشین یوونتوس ادامه داد: همسرم و والدینش تا پیش از اینکه من وارد خانواده شان شوم هرگز یک بازی فوتبال را تماشا نکرده بودند و یکشنبه هم ترجیح دادند که پیاده روی و دوچرخه سوای نمایند.

کونته در ادامه گفت میخواهد همسرش را با برنامه ای ویژه خرسند کند و وقت بیشتری را در کنار او و دخترش بگذارند تا به آنها ثابت کند که برایش ارزش دارند.

وی مطرح نمود: همسرم برای شب ولنتاین اینجا در انگلیس می ماند و قرار است که یک شام خوب بخوریم. رو در رو. گاهی اوقات همسرم و دخترم کوشش می نمایند درباره فوتبال صحبت نمایند اما عشق؟ واژه بزرگی است. برخی وقت ها من کوشش می کنم مسائل را برای همسرم شرح دهم و وقتی با او صحبت می کنم حس خوبی پیدا می کنم چون او کاملاً به حرف هایم گوش می نماید و می گوید که کجای کارم اشتباه بوده است. هیچ کسی بی اشتباه نیست و خیلی مهم است که آدم با همسرش چنین رابطه ای داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 761

به "کونته: همسرم از سفرم به تورین ناراحت شد، شب ولنتاین با یک شام رو در رو جبران می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: همسرم از سفرم به تورین ناراحت شد، شب ولنتاین با یک شام رو در رو جبران می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید