4 انتصاب در آموزش وپرورش لرستان صورت گرفت

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، طی احکامی جداگانه از سوی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان و در مراسمی که امروز سه شنبه در نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش لرستان برگزار گردید؛ اسداله عباس زاده به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان معرفی گردید.

4 انتصاب در آموزش وپرورش لرستان صورت گرفت

همچنین فرزانه علیخانی به عنوان سرپرست اداره آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش لرستان، مریم کرمی به عنوان سرپرست گروه آنالیز محتوای آموزشی آموزش و پرورش استان و بهروز شاکرمی به عنوان رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی کارکنان آموزش و پرورش لرستان معارفه شدند.

بر اساس این گزارش، اسداله عباس زاده سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با 33سال سابقه خدمت پیش از این به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد، معاون پرورشی آموزش و پرورش چگنی، مدیر کانون فرهنگی و تربیتی و مدیر دبیرستان شبانه روزی خدمت نموده است.

فرزانه علیخانی سرپرست اداره آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش استان نیز با 26سال سابقه خدمت پیش از این بعنوان کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوم، کارشناس گروه های آموزشی ناحیه یک و دبیر دبیرستان استعدادهای درخشان خدمت نموده است.

مریم کرمی سرپرست گروه آنالیز محتوای آموزشی و آموزش و پرورش لرستان نیز با 25سال سابقه خدمت پیش از این بعنوان مدیر دبیرستان در ناحیه دو و سرگروه آموزش علوم اجتماعی استان و ناحیه دو خرم آباد خدمت نموده است.

بهروز شاکرمی سرپرست اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی کارکنان آموزش و پرورش لرستان نیز با 26سال سابقه خدمت پیش از این بعنوان کارشناس و کارشناس مسئول حقوقی، املاک و حمایت قضایی ناحیه یک خرم آباد و مدیر دبیرستان خدمت نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 47

به "4 انتصاب در آموزش وپرورش لرستان صورت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 انتصاب در آموزش وپرورش لرستان صورت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید