تور های کشتی کروز فوق العاده که نباید در رزرو کردنشان شک کنید

به گزارش مجله ابوذریون، تورهای کشتی کروز، یکی از تورهای پرطرفدار برای افراد ثروتمند و کسانی هستند که می خواهند برای یک بار هم که شده در طول عمرشان، دست به ولخرجی بزنند و مجلل سفر نمایند. در این مقاله، 9 تور پرطرفدار و فوق العاده که خاطره ای بی نظیر را برای شما رقم می زنند، معرفی شده اند. با خبرنگاران همراه باشید.

تور های کشتی کروز فوق العاده که نباید در رزرو کردنشان شک کنید

با تور کشتی کروز سفر به دور دنیا را تجربه کنید.

این روزها هوا در حال گرم تر شدن است و همه به دنبال پیدا کردن مقصد و شیوه مناسب برای سفر هستند. به همین خاطر تورها پرطرفدار خیلی زود پر می شوند. انواع مختلفی راه برای گذراندن تعطیلات وجود دارد که شما می توانید از بینشان انتخاب کنید، از اقامتگاه های تفریحی بی نقص گرفته تا سفرهای ماجراجویانه انفرادی. گاهی پیش می آید که نمی خواهید مانند بقیه سفر کنید و بدتان نمی آید که کمی مجلل باشید و برای یک بار در زندگی تان بی حساب و کتاب خرج و ماجراجویی کنید. برای همین ممکن است رزرو یکی از این 9 کشتی کروز، پاسخی به دودلی شما باشد. پاسپورتتان را بگیرید، چمدان هایتان را ببندید و خودتان را برای سوار شدن در یکی از این کشتی های فوق العاده آماده کنید.

1. تور کشتی کروز یدک کش وست ویند (Westwind Tugboat Cruises)

کشتی ام وی پاری (MV Parry) که بازمانده یدک کش های چوبی سال 1941 است در سواحل بریتیش کلمبیا حرکت می نماید و مناظر نفس گیری از کوهستان و حیات وحش متنوع را ارائه می دهد. در این کشتی خوراکی های مختلفی از سراسر دنیا سرو می گردد. هزینه این تور 5895 دلار است.

2. تور گذرگاه های فراعنه (Pathway of the Pharaohs)

این تور کروز 12 روزه مصر، شما را به تماشای رود نیل و دریاچه ناصر و مناظر اطراف اهرام بزرگ، مجسمه ابولهول و معبد عظیم ابوسمبل می برد. جالب است بدانید که نام کشتی که این تور با آن انجام می گیرد، عمر خیام است. هزینه این تور از 4198 دلار آغاز می گردد.

3. تور قطب شمال: بهترین ماجراجویی قطبی (North Pole: The Ultimate Arctic Adventure)

سفر به سرزمین بابانوئل چیزی است که نباید از دست بدهید. این ماجراجویی قطبی 14 روزه، عجیب ترین رویاهای شما درباره افسانه های پریان را به حقیقت پیوند می زند. هزینه این تور لوکس 26995 دلار به علاوه 1750 دلار پول بلیط پرواز چارتر است.

4. تور کارنیوال کروز (Carnival Cruise)

در ماه می، کارنیوال ویستا که یکی از تورهای کارنیوال کروز است، همکاری اش را با شرکت کانکریت (Concrete Brewery) میامی آغاز نموده است. این دو شرکت با همکاری یکدیگر در طول سفر آغاز به فراوری خوراکی و نوشیدنی می نمایند. هزینه یکی از تورهای پنج روزه این شرکت در شمال آمریکا بین 404 تا 894 دلار در نوسان است.

5. تور ایمپریال واترویز روسیه (Imperial Waterways of Russia)

این تور 13 روزه به وسیله رودخانه ویکتوریا، جهت مسکو تا سنت پترزبورگ را می پیماید و پر است از تاریخ، هنر و فرهنگ روسیه. هزینه 5000 دلاری این سفر، آن را به تجربه ای که تنها یک بار در طول زندگی اتفاق می افتد، تبدیل می نماید.

6. کروزهای صنعتی (Craft Cruises)

قابل توجه همه بافندگان، پرورش دهندگان و سازندگان: این تور کروز مخصوص شماست. آژانس کرفت کروزز (همان طور که حدس می زنید) در کروزهای با زمینه صنعتی تخصص دارد. شما می توانید یک سفر دریایی را در آمریکا یا حتی تا آمریکای جنوبی، نیوزیلند و قطب جنوب انتخاب کنید. مهم نیست کجا می روید، در هر سفر گروهی از صنعتگران شما را همراهی خواهند کرد. برای دریافت قیمت ها باید با این شرکت تماس بگیرید.

7. تور کشتی کروز زن (Zen Cruise)

می گویند که سفر باید آرامش بخش باشد، اما کروز زن با داشتن برنامه هایی مثل مدیتیشن، یوگا، شعرخوانی، موسیقی زنده و چیزهای دیگر، سطوح بالایی از آرامش را ارائه می دهد. تور سال 2016 این آژانس صورت گرفته، اما اگرمی خواهید به تور سال 2017 برسید، ثبت نام را از همین حالا آغاز کنید. قیمت این نوع تورها از 1000 دلار آغاز می شوند.

8. تور کروز آمستردام تا بروژ (Amsterdam to Bruges Vacation Cruise)

این تور جذاب برای سال 2016 پر شده است، اما هنوز امکان ثبت نام برای تور اکتبر سال 2017 وجود دارد. آیا فکر می کنید یک سفر اروپایی پر از غذا و نوشیدنی برای شما جذاب است؟ پس فوراً ثبت نام کنید. هزینه این تور از 2970 دلار آغاز می گردد.

9. گائوچوها، یخچال های طبیعی و پنگوئن ها (Gauchos, Glaciers & Penguins)

در این ماجراجویی جدیدشرکت استرالیس (Australis) از خشکی و آب ایالت تیرا دل فوئگو (آرژانتین) بازدید می کنید. قبل از آغاز سفر در تیرا دل فوئگو، توقفی کوتاه در کیپ هورن خواهید داشت تا از مستعمره پادشاهی کوچک پنگوئن ها دیدن کنید. فکر می کنم همین موضوع برای اقناع شما جهت رورز این تور کافی باشد. هزینه این تور از 4000 دلار آغاز می گردد.

منبع: کجارو / brit.co
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 229

به "تور های کشتی کروز فوق العاده که نباید در رزرو کردنشان شک کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور های کشتی کروز فوق العاده که نباید در رزرو کردنشان شک کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید