Safe سریالی که شما را درگیر می نماید

به گزارش مجله ابوذریون، سریال امن فیلمی ترسناک است که از شبکه نتفلیکس پخش می گردد. سریالی که در هشت قسمت ابتدایی آن بینندگان سعی کردند تمامی قطعات پازلی این سریال را کنار هم قرار دهند چرا که سریال فکر آنها را به بازی گرفته است. Safe سریالی که شما را درگیر می نماید وهم زمان که می ترسید در کوشش هستید رازهای این سریال را کشف کنید.

Safe سریالی که شما را درگیر می نماید

گم شدن رمزآلود

مینی سریال safe مجموعه تلویزیونی محصول سرویس استریمینگ نتفلیکس است که بر اساس نوشته ای از رمان نویس جنایی هارلن کوبن ساخته شده است. هارلن کوبن نویسنده ای آمریکایی است که در سبک رمان های معمایی و مهیج کار می نماید. در داستان های او معمولا به رویدادها، قتل یا تصادف های مهیب گذشته اشاره می شود.

در میان کارهای او دو مجموعه وجود دارد که هرکدام یک شخصیت اصلی ثابت دارند و ماجراها در نیویورک و نیوجرسی رخ می دهند. از طرفی برخی شخصیت ها در میان رمان هایش مشترک هستند. فیلم برداری این سریال از ژوئیه 2017 در منچستر، لیورپول و چشایر آغاز و در تاریخ 10 می 2018 در هشت قسمت و 190 کشور از نتفلیکس پخش شد.

در ابتدای فیلم وقتی دختر نوجوان پس از یک مهمانی به خانه برنمی شود، تام دلانی با نگرانی همه محله را می شود و می فهمد دوست پسر او نیز گم شده است.

رازهای بزرگ پنهان

داستان سریال درباره یک پزشک جراحی به نام تام دیلینی با بازی مایکل سی هال است که همسرش را از دست داده و به همراه دو دختر نوجوانش به دل جامعه ای پا می گذارند که ورود به آن فقط با عبور از یک دروازه ممکن استچرا که از این طریق می شود رفت وآمد مردم به داخل و بیرون را دید و امنیت را تضمین کرد.با وجود چنین امنیتی روزی یکی از دختران تام گم می شود و او با واقعیت ها و رازهای تاریک ساکنان آن منطقه روبرو می شود.

در قسمت اول سریال Safe آتش سوزی در مدرسه نشان داده می شود. سوفی به همراه دوستانش راشل، هلن، بابی و کریگ تصمیم گرفتند در اعتراض به یکی از معلمان خود که رفتار خوبی با آنها نداشته در مدرسه آتش روشن می نمایند. این آتش سوزی منجر به کشته شدن هشت کودک می شود. بچه ها پیروز می شوند نوارهای فیلم دوربین مداربسته را بردارند و به همین علت کسی متوجه کار آنها در عوض یک معتاد ولگرد مقصر شناخته می شود.

در این باره بخوانید:

گامبی وزیر داستان استثنایی یک زن

همه چیز درباره سریال نون خ 3

معرفی سریال Barbarians: داستان بربرها

مایکل سی هال در نقش تام دیلینی؛ همسر ریچل، جراح، ایمی جیمز کلی در نقش جنی دیلینی؛ دختر بزرگ تام، ایزابل الن در نقش کری دیلینی؛ دختر کوچک تر تام، مارک ورن در نقش پیت میفیلد؛ دکتر و دوست صمیمی تام هانا آرترتون در نقش اما کسل؛ کارآگاهی که از شهری بزرگ نقل مکان نموده است، آماندا ابینگتون در نقش سوفی میسون؛ کارآگاه و همکار اما، ایندیا فولر در نقش الن میسون؛ دختر سوفی بازیگران اصلی این سریال هستند.

تماشا این سریال شما پس از اپیزود گیر خواهد انداخت. منتقدان بر این نظر هستند که بازی های قوی ارائه شده است. بازی مایکل سی هال به عنوان یک بازیگر احساسی کاملا مغایر با شخصیت او در دکستر است.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2035

به "Safe سریالی که شما را درگیر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Safe سریالی که شما را درگیر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید