شروع دومین جشنواره موسیقی و فیلم های آیینی جزیره قشم

به گزارش مجله ابوذریون، دومین جشنواره موسیقی و فیلم های آیینی به میزبانی روستای سلخ جزیره قشم شروع به کار کرد.

شروع دومین جشنواره موسیقی و فیلم های آیینی جزیره قشم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، این جشنواره 4 روزه با حضور پروین فرشچی، عضو هیات مدیره، علیرضا کمساری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین مرادی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، شامگاه 27 بهمن ماه در روستای سلخ افتتاح شد.

این جشنواره در دومین دوره برگزاری خود، علاوه بر پرداختن به موسیقی های آئینی و بومی، پخش فیلم هایی با موضوع فرهنگ و سنت از مناطق مختلف کشور را در فهرست اجرای خود دارد.

3 گروه موسیقی محلی از استان های خراسان شمالی، لرستان و هرمزگان و 3 فیلم از استان های گیلان، گلستان و ایلام بخش های مختلف این جشنواره را تشکیل می دهند.

فرهاد ورهرام دبیر بخش فیلم دومین جشنواره موسیقی و فیلم های آیینی سلخ و پیروز ارجمند دبیر کل هنری این جشنواره را بر عهده دارند.

جشنواره موسیقی سلخ به همراه جشنواره کوچه از استان بوشهر، 2 جشنواره موسیقی آیینی کشور هستند که توسط بخش غیردولتی با هدف ارائه موسیقی های ایران زمین اجرا می گردد.

دومین جشنواره موسیقی و فیلم های آیینی سلخ، از 27 تا 30 بهمن به مدت 4 شب به میزبانی این روستا در حال برگزاری است و هنرمندان و هنردوستان از نقاط مختلف کشور در این جشنواره حضور دارند.

نخستین دوره این جشنواره، سال گذشته با استقبال خوب مردم جزیره در روستای سلخ برگزار گردید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 894

به "شروع دومین جشنواره موسیقی و فیلم های آیینی جزیره قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دومین جشنواره موسیقی و فیلم های آیینی جزیره قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید