احداث 10 جایگاه سوخت سریع النصب در مرکز

به گزارش مجله ابوذریون، سخنگوی شهرداری تهران از احداث 10 جایگاه سوخت سریع النصب تک سکو با مشارکت بخش خصوصی در سطح شهر تهران طی 2 ماه آینده اطلاع داد.

احداث 10 جایگاه سوخت سریع النصب در مرکز

به گزارش خبرنگاران، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره احداث جایگاه های سوخت سریع النصب در سطح شهر تهران گفت: پیرو دستور شهردار تهران و مصوبه هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر ابلاغ طرح توسعه، ساماندهی و تسهیل احداث جایگاه های سوخت رسانی در شهر تهران با اولویت جایگاه های کوچک مقیاس اقدامات متناسب در دستور کار نهاده شد.

او اضافه کرد: به علت کمبود جایگاه های عرضه سوخت، توزیع و پراکندگی بعضاً نامناسب این جایگاه ها در سطح شهر و با هدف جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در دسترسی به جایگاه ها، صرفه جویی در مصرف انرژی، افزایش عایدی پایدار شهری و کاهش ترافیک در سطح شهر این احداث ها اجرا شده است.

محمدخانی تاکید نمود: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران به عنوان کارگزار منطقه ها، نسبت به احداث و بهره برداری از جایگاه های سوخت رسانی در محدوده شهر تهران (جایگاه های کوچک مقیاس) به وسیله مشارکت بخش خصوصی با احداث در زمین های معرفی شده در منطقه ها مختلف اقدام نموده است.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه در مرحله اول احداث 10 جایگاه تک سو در زمین های معرفی شده منطقه ها 8،4،3،1،21،20،18،16،15،9 در دستور کار نهاده شده است، اضافه کرد: مقرر شده در بازه زمانی حداکثر 2 ماهه، جایگاه های یاد شده به بهره برداری برسند و ارائه خدمت سوخت گیری به شهروندان تهرانی تسهیل گردد.

به گفته محمدخانی، رویداد احداث این جایگاه های سوخت، روز دوشنبه اول اسفندماه با حضور معاون شهردار تهران برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 اسفند 1401 بروزرسانی: 1 اسفند 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2355

به "احداث 10 جایگاه سوخت سریع النصب در مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 10 جایگاه سوخت سریع النصب در مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید