ادامه ماجرای مربی تایلندی کبدی و تکذیب یک ادعا

به گزارش مجله ابوذریون، مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: اظهارات رحیم نژاد سرپرست اخراج شده تیم ملی کبدی بانوان و نائب رئیس اخراجی هیات بسکتبال استان گلستان در خصوص هماهنگی حراست اداره کل با مدیرکل ورزش و جوانان گلستان جهت ورود مربی تیم تایلند به سالن مسابقات کذب محض است و ایشان باید در مراجع قضایی پاسخگو باشد.

ادامه ماجرای مربی تایلندی کبدی و تکذیب یک ادعا

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، ابراهیمی در ادامه توضیحات خود اضافه کرد: استان گلستان فقط موظف به آماده سازی محل مسابقات و اسکان و مابقی شرایط مسابقه بوده است و در موارد امنیتی و فنی مسابقات و اعضای تیم های شرکت نماینده تصمیم گیرنده نیست و از حوزه اختیارات اداره کل خارج است. امیدوارم افرادی که در این شرایط بدون در نظر دریافت وجدان خود اظهار نظر می نمایند بدانند باید در محضر خداوند جوابگو باشند.

وی اضافه کرد: در خصوص این اظهار نظر کذب خانم رحیم نژاد مدارک کافی و فیلم نیز وجود دارد که به مراجع قضایی تحویل داده خواهد شد و ان شاءالله ایشان بتوانند این فرافکنی خود را توجیه نمایند. اظهارات جهت دار اخیر خانم رحیم نژاد معین است که از کجا سرچشمه می گیرد و اداره کل ورزش وجوانان مطمئنا این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 599

به "ادامه ماجرای مربی تایلندی کبدی و تکذیب یک ادعا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه ماجرای مربی تایلندی کبدی و تکذیب یک ادعا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید