اعتبار پروژه های فعال سطح شهر زاهدان 200 میلیارد تومان است

به گزارش مجله ابوذریون، شهردار زاهدان با بیان اینکه 10 میدان در سطح شهر با همکاری دستگاه های دولتی در حال بهسازی است، گفت: اعتبار پروژه های فعال در سطح شهر زاهدان 200 میلیارد تومان است.

اعتبار پروژه های فعال سطح شهر زاهدان 200 میلیارد تومان است

امیر براهویی در بازدید خبرنگاران از پروژه های مهم در حال ساخت در سطح شهر زاهدان اظهار کرد: حدود 200 میلیارد تومان اعتبار پروژه های فعال در سطح شهر است.

وی با بیان اینکه بزرگترین پروژه ها ایجاد 200 هزار متر مربع فضای سبز و 600 هزار متر مربع آسفالت معابر است، اضافه کرد: حدود 50 درصد از معابر شهر احتیاج به آسفالت یا روکش آسفالت دارد که اندازه 18 هزار متر مربع از معابر در سطح شهر را شامل می گردد.

شهردار زاهدان ادامه داد: پیش بینی می گردد سال جاری حدود یک میلیون متر مربع آسفالت تحویل شهروندان داده گردد.

وی گفت: بعلاوه 10 میدان در سطح شهر با همکاری دستگاه های دولتی در حال بهسازی است.

براهویی توضیح داد: جایگاه سی ان جی شهر زاهدان براساس پیگیری های اجرا شده و دستور استاندار تابلوی آماده شده و زیرساخت های آن فراهم است و با توجه به این که نامه مربوطه برای دریافت تجهیزات به وسیله شرکت نفت استان به تهران ارسال شده، طبق قولی که داده شده تا یک هفته دیگر تجهیزات می رسد و آماده افتتاح خواهد شد.

وی یادآور شد: یک گرمخانه در شهر به صورت نیمه تمام مانده بود که در حال حاضر آماده بهره برداری است و ساخت گرمخانه بانوان نیز شروع شده که تا سرانجام سال به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار زاهدان اضافه کرد: 6 زمین چمن مصنوعی احداث شده و 5 زمین در حال احداث است که در بحث کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر زیادی دارد بعلاوه پروژه بزرگ پارک بانوان که مدت ها به صورت نیمه تمام مانده بود به صورت جهادی در حال اتمام است یکی از پروژه های بزرگ شهر است.

وی اعلام کرد: باغ خانواده زاهدان که متروکه شده بود، یک بهسازی کامل انجام شد و در حال حاضر مردم از آن استفاده می نمایند.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2265

به "اعتبار پروژه های فعال سطح شهر زاهدان 200 میلیارد تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار پروژه های فعال سطح شهر زاهدان 200 میلیارد تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید