اعتقاد دارم بین مردم ایران و ویتنام می توان رابطه خوبی ایجاد کرد

به گزارش مجله ابوذریون، سفیر ویتنام در جمهوری اسلامی ایران گفت: اعتقاد دارم بین مردم ایران و ویتنام می توان رابطه خوبی ایجاد کرد.

اعتقاد دارم بین مردم ایران و ویتنام می توان رابطه خوبی ایجاد کرد

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از گرگان، نگوین هونگ تک امشب در آیین افتتاح جشنواره اقوام ایران زمین با حضور معاون رئیس جمهور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گلستان گفت: امروز بسیار خوشحالم که توانستم در یازدهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین حضور پیدا کنم.

وی توضیح داد: استان گلستان از ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری برخوردار است و دارای آثار تاریخی و مواهب طبیعی فراوانی است.

سفیر ویتنام در جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: این استان از محدود استان هایی است که دارای کوه و دریا است و فرصت های سرمایه گذاری زیادی در این استان وجود دارد .

نگوین هونگ تک با بیان اینکه با حضور در ایران با فرهنگ و اقوام مختلف مردم ایران آشنا شدم، اضافه کرد: اعتقاد دارم که این جشنواره می تواند به معرفی ظرفیت های فرهنگی این استان یاری کند.

وی با بیان اینکه مردم ویتنام با کشور ایران رابطه خوبی دارند، اضافه کرد: خوشحالم که امروز در جمع شما و مردم ایران هستم و استان گلستان از ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری برخوردار است.

سفیر ویتنام در ایران گفت: استان گلستان از مواهب طبیعی کوه، دریا، جنگل و بیابان برخوردار است و این موضوع در کمتر استانی به چشم می خورد.

وی تاکید نمود: پس از برداشته شدن تحریم ها بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی و خارجی می توانند از فرصت های ایجاد شده در ایران بهره بجویند و اعتقاد دارم بین مردم ایران و ویتنام می توان رابطه خوبی ایجاد کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 401

به "اعتقاد دارم بین مردم ایران و ویتنام می توان رابطه خوبی ایجاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتقاد دارم بین مردم ایران و ویتنام می توان رابطه خوبی ایجاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید