10 پیشگویی بزرگ نوستراداموس که به حقیقت پیوسته است!

به گزارش مجله ابوذریون، در گزارش زیر 10 پیشگویی بزرگ نوستراداموس که به حقیقت پیوسته را بررسی می کنیم.

10 پیشگویی بزرگ نوستراداموس که به حقیقت پیوسته است!

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، میشل نوستراداموس (تولد 14 یا 21 دسامبر 1503 - 2 جولای 1566)، که در لاتین به نوسترداموس معروف شده بود یک عطار فرانسوی بود. او به این دلیل بسیار مشهور است که مجموعه ای از نوشته های او که به پیشگویی بزرگ نوستراداموس شهرت پیدا کرد به حقیقت پیوست.

او به خاطر کتاب Propheties (پیشگویی ها)، که چاپ اول آن در 1555 بوده است بسیار معروف و شناخته شده است. از آنجا که انتشار این کتاب نادر قبل از مرگ او بوده است، موارد منتشر شده در آن توجه بسیاری را به خود جذب کرد. پیشگویی های او بسیاری از وقایع بزرگ دنیا را شامل می شود.

10 - آتش سوزی بزرگ لندن

خون روان خواهد شد در لندن، سوخته شده توسط آتش در سال 66 این خون فقط به سبب یک اشتباه در لندن به وجود آمده …. آتش سوزی بزرگ لندن که از آتش سوزی بخش های مرکزی لاتین زبان شهر لندن، از روز یکشنبه، 2 سپتامبر شروع و تا پنجشنبه، 6 سپتامبر 1666 طول کشید به طوری که شهر را جاروب کرد. آتشی قرون وسطی که شهر لندن را که در داخل یک دیوار شهری محصور شده از منطقه اشرافی وست، قصر چارلز دوم از وایت هال، و بسیاری از محله های فقیرنشین حومه را در برگرفت. در این آتش سوزی 13200 خانه، 87 بخش یا ناحیه قلمرو کشیش کلیسا، کلیسای جامع سنت پل، و بسیاری از ساختمان ها و ادارات شهری سوخت و از بین رفت. تخمین زده شد ویران شدن این خانه ها باعث آواره شدن 70 تا 80 هزار نفر در لندن شد.

9- انقلاب فرانسه

از مردم عادی و برده ها، آهنگ و شعار های آزادی خواهانه برخواهد خواست، شاهزادگان و اربابان اسیر و به زندان می افتند: در آینده توسط احمقی بی کله، این سخنان الهی الهام گرفته خواهد شد. قبل از جنگ می آید، دیوار بزرگ سقوط خواهد کرد، حکم اعدام پادشاه اجرا خواهد شد، مرگ او را بیش از حد ناراحت کننده است، اما به زودی سر می رسد نگهبانان در خون غوطه ور خواهند شد نزدیک رودخانه سن، خاک خون آلود می شود.

انقلاب فرانسه (789-1799)، دوره ای از تحولات رادیکال اجتماعی و سیاسی در تاریخ فرانسه و اروپا بود. سلطنت مطلقه، که در فرانسه قرن ها حکومت کرده بود در طول سه سال سقوط کرد. فرانسه جامعه ای بود تحت یک تحول حماسی، امتیازات فئودالی، اشرافی و مذهبی که با حمله مداوم از سوی گروه های سیاسی لیبرال و توده ای ها در خیابان ها از بین رفت. ایده های قدیمی در مورد سلسله مراتب و سنت جایش را به اصول روشنگری، شهروندی و حقوق مسلم و تسلیم شده داد.

8 - ظهور ناپلئون

PAU, NAY, LORON آتشی از خون بر پا خواهد کرد برای شنا کردن در ستایش، او به به Piuses خواهد افتاد. آن هایی که فاسد و حبس آن ها در زندان را حفظ خواهد کرد. این یکی از پیشگویی های معروف نوسترداموس است که در آن به طور مستقیم با اشاره به نام شخص آورده شده است. اگر نام PAU, NAY, LORON را دوباره مرتب کنید به Napaulon، و یا ناپلئون بناپارت، یکی از معروف ترین امپراتور های فرانسه خواهید رسید. در پیشگویی نوسترداموس در مورد ظهور ناپلئون و توصیف مشخصات ناپلئون به عنوان بیش از آتش و خون یادآوری شده است. Piuses در خط سوم اشاره به زندان افتادن امپراطور پاپ پیوس ششم و پیوس هفتم توسط ناپلئون در خط آخر دارد.

7 - لویی پاستور

لویی پاستور گم خواهد کرد، پیدا خواهد کرد، برای چنین کاری زمان طولانی لازم است پاستور به افتخارات بسیار زیادی خواهد رسید قبل از این که ماه یک دوره کامل را تمام کند او مورد بی احترامی های زیادی قرار خواهد گرفت.

لویی پاستور (27 دسامبر 1822 الی 28 سپتامبر 1895) شیمیدان فرانسوی و میکروبیولوژیست متولد شده در Dole بود. از او برای پیشرفت های قابل توجه در یافتن علل و راه های پیشگیری از بیماری ها یاد می شود. اکتشافات او باعث کاهش مرگ ومیر ناشی از تب puerperal شد، او اولین واکسن هاری و سیاه زخم را کشف کرد. تجربیات او در حمایت از تئوری جوانه بیماری است. او بهترین راه حل برای ابداع یک روش برای جلوگیری از ایجاد بیماری ها را یافت. فرایندی که باعث شناساندن پاستوریزه کردن شیر به عموم مردم شد. او به عنوان یکی از سه بنیان گذار اصلی میکروبیولوژی در نظر گرفته شده است.

6 - آدولف هیتلر

از اعماق غرب اروپا، یک کودک خردسال از مردمی فقیر به دنیا خواهد آمد، کسی که با زبان خود نیرو های نظامی بزرگ را اغفال خواهد کرد؛ و شهرت و قلمروش را به سمت شرق افزایش می دهد. جانوران وحشی از گرسنگی در سراسر رودخانه ها شنا می کنند: یکی از بزرگ ترین آن ها در قفس های آهنی به زنجیر کشیده شده در هنگامی که بچه ها آلمان هیچ چیزی نخواهند داشت.

از جانور به آدولف هیتلر و ارتش آلمان تفسیر شده است، و عبور از رود به تصرف فرانسه. او سیاستمدار اتریشی الاصل آلمانی و رهبر حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان که معمولاً به عنوان حزب نازی شناخته شده بودند. او صدراعظم آلمان بین سال های 1933-1945 بود، و به عنوان رئیس دولت و به عنوان پیشوا در ارتش خدمت کرده است. هیتلر را مرکز و رهبر ظهور فاشیسم در اروپا، جنگ دنیای دوم و هولوکاست می دانند.

5 - جنگ دنیای دوم

از دو قاره بزرگ آسیا و آفریقا فراتر خواهد رفت از راین و دانوب پایین تر خواهد رفت و آن ها خواهند گفت: آمده اند، گریه کنان و اشک ریزان از مالت به سمت سواحل مرزی Ligurian پیش بینی جنگ دنیای دوم و ظهور هیتلر، یکی از بزرگ ترین پیش بینی های او در تمام دوران است. جنگ دنیای دوم دو جبهه مخالف اتحاد نظامی و متفقین تشکیل را تشکیل داد. جنگ دنیای دوم جنگ دنیای نظامی به مدت 1939-1945 بود که شامل بسیاری از کشور های دنیا، از جمله قدرت های بزرگ دنیا شد. این جنگ با بیش از 100 میلیون پرسنل نظامی درگیر، گسترده ترین جنگ در تاریخ بوده است. در حالت جنگ تمام عیار شرکت کنندگان اصلی تمامی قابلیت های اقتصادی، صنعتی و علمی خود را در خدمت تلاش های جنگی قرار دادند. به دلیل عدم تشخیص بین منابع نظامی و غیر نظامی و نامشخص بودن آن ها هزاران نفر از شهروندان عادی به کام مرگ رفتند و وقایع بزرگی از جمله هولوکاست و استفاده از سلاح های هسته ای در جنگ، آن را به خونین ترین درگیری های تاریخ بشر تبدیل کرد. به طوری که حدود 70 میلیون مرگ و میر در سراسر دنیا رخ داد.

4 - بمب اتمی

در نزدیکی دروازه و در داخل شهر ها دو تهدید بین المللی وجود خواهد داشت که مانند آن تابه حال دیده نشده است قحطی مشابه زمان طاعون و چیزی شبیه فولاد که مردم را از بین خواهد برد؛ و گریه هایی به درگاه خدای بزرگ برای تسکین آن درد که همه جارا فراخواهد گرفت.

این قضیه به وضوح شرح حالی از طاعون و قحطی است که باعث مرگ خواهد شد. این موضوع کاملاً بیان کننده حملات هسته ای است. به منظور ایجاد این تناسب، مردم اغلب آن را به abominably به معنای شدیداً در عذاب زمانی باور نکردنی از زندگی بشر که رو به پایان است یاد می کنند. در هر کدام از خطوط می توان این تشابهات را یافت. بسیاری این احتمال را می دهند که منظور از فولاد احتمالاً به معنای نوعی سلاح است.

3 - مرگ برادران کندی

مرد بزرگ خواهد شد در یک روز توسط صاعقه ای زده خواهد شد و مصیبتی وارد می شود، این اتفاقات بد قبلاً هم پیشگویی شده بود یکی از آن ها سقوطی در نیمه شب است. دیگری نبردی در کمر، لندن و طاعون در توسکانی.

جان فیتزجرالد کندی، سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده بود، در تاریخ جمعه، 22 نوامبر، 1963 در 12:30 در مرکز پلازا، در دالاس، تگزاس کندی به ضرب گلوله کشته شد درحالی که با همسرش ژاکلین، فرماندار تگزاس، و همسر دومش، نلی، در کاروان موتوری ریاست جمهوری در حال حرکت بودند. 5 سال بعد، ترور رابرت اف کندی، در مدت بسیار کوتاهی پس از نیمه شب در تاریخ 5 ژوئن 1968، در لس آنجلس، کالیفرنیا صورت گرفت. در همان سال ها، دانش آموزان در شهر های لندن و پاریس و نیز به علت وقوع یک سیل بزرگ در فلورانس در سال 1968 بیماری طاعون و مرگ ومیر های بسیاری را ناشی شد.

2 - مرگ پرنسس دایانا

یکی به آخر مانده از نام خانوادگی پادشاهان استراحت در روز پنجشنبه برای دیانا طول خواهد کشید او سرگردان خواهد شد، زیرا بسیار عصبانی و ناراحت از دیوانگی هاست ملت بزرگی را از اسارت رها خواهد کرد.

در 31 آگوست سال 1997، دیانا پرنسس ویلز، در نتیجه جراحات حاصل از تصادف ماشین تونلی در یکی از جاده های پاریس، فرانسه درگذشت. دوست پسر او Dodi Fayed فرزند محمد و راننده مرسدس بنز W140، هانری پل، مرده در صحنه حادثه یافت شدند. محافظ Fayed، تنها بازمانده حادثه بود. اگر چه در ابتدا رسانه ها تقصیر را به گردن paparazzi (خبرنگاران و عکسان زرد) انداختند، زیرا آن ها معتقد بودند که انتظار و تعقیب اتومبیل پرنسس توسط پاپاراتزی ها باعث اقدامات و رانندگی بی پروای راننده شده است که خیال داشته است از دست آن ها بگریزد. در سال 1999، 18 ماه تحقیقات قضایی فرانسه به این نتیجه رسید که مقصر تصادف هانری پل بوده است، که کنترل خودرو در سرعت بالا را درحالی که تحت تأثیر الکل (یا مصرف دارو های خاص) قرار داشته است از دست داده است.

1 - یازده سپتامبر

آتش آتشفشانی از مرکز زمین باعث لرزش در اطراف شهر جدید خواهد شد، دو سنگ بزرگ جنگ را برای مدت طولانی برافروخته خواهد کرد سپس Arethusa باعث قرمزی رودخانه جدید خواهد شد.

در سال 1999، در ماه هفتم، وحشتی بزرگ از آسمان برای پادشاه خواهد آمد، برای بازگرداندن قدرت به زندگی شاه بزرگ مغولان، و پس از آن برای تسلط بر مریخ، فرصت خوبی است. اشاره به شهر جدید، مرکز زمین (مرکز تجارت دنیای) و سنگ بزرگ (برج های دوقلو) تا حدودی بر این باور است که این موضوع به حملات 11 سپتامبر مربوط می شود. Arethusa یکی دیگر از کلمات گنگ استفاده شده توسط نوسترداموس است. اعتقاد عده ای بر این است که این کلمه ارتباط بسیاری با لادن دارد. در آن صبح، هواپیما ربایان عمداً دو هواپیما را به برج های دوقلوی مرکز تجارت دنیای در شهر نیویورک کوبیدند. بسیاری از کارکنان و مدیران شرکت ها و دیگرانی که مشغول به کار در ساختمان بودند کشته شدند. در عرض دو ساعت هر دو برج فرو ریخت و باعث از بین رفتن ساختمان های مجاور و ضرر و زیان بسیاری شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1362

به "10 پیشگویی بزرگ نوستراداموس که به حقیقت پیوسته است!" امتیاز دهید

2 کاربر به "10 پیشگویی بزرگ نوستراداموس که به حقیقت پیوسته است!" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 پیشگویی بزرگ نوستراداموس که به حقیقت پیوسته است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید