اعلام قیمت جدید کوییک آر

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، گروه خودروسازی سایپا که از ظهر امروز پیش فروش محصولاتش را بر مبنای قیمت های جدید و با پیش پرداخت های افزایش یافته شروع نموده است، پس از انتشار اولین جدول افزایش قیمت خودرو ها برای سه ماهه سوم سال 1399، قیمت جدید کوییک آر را هم خاطرنشان کرد.

اعلام قیمت جدید کوییک آر

براین اساس سایپا کوییک آر دنده ای در نسخه پایه از قیمت 101 میلیون و 660 هزار تومان به بهای تمام شده 140 میلیون تومان رسیده و از این پس حواله داران این هاچ بک کراس مالی، باید این عدد را جهت تکمیل وجه خود در نظر بگیرند. قیمت جدید اعلام شده برای کوییک آر مربوط به مشتریانی است که حواله هایی با قاعده قیمت روز را در اختیار دارند و بدیهی است که دارندگان حواله های فروش های فوق العاده با قیمت قطعی، همچنان با قیمت قبلی خودرویشان را تحویل می گیرند.

روز گذشته (5 آبان 1399) رئیس شورای رقابت بیان کرد که مجوز افزایش قیمت خودرو ها صادر شده و خودروسازان می توانند در پیش فروش ها و صدور فاکتور های جدید، این قیمت ها را مدنظر داشته باشند.

قیمت 140 میلیون تومان برای کوییک آر مربوط به نسخه سفید سقف قرمز است و هزینه هایی، چون مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، عوارض، بیمه و… در قیمت فوق لحاظ شده است. با توجه به این قیمت، می توان حدس زد که کوییک آر پلاس عنوان نسخه فول آپشن کوییک آر دنده ای، قیمتی فراتر از 150 میلیون تومان را در کارخانه خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1429

به "اعلام قیمت جدید کوییک آر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام قیمت جدید کوییک آر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید